Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/33286Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Σταμπουλής, Μιλτιάδης | el |
| dc.contributor.author | Κωστοπούλου, Θεοδώρα | el |
| dc.date.accessioned | 2025-06-30T08:22:17Z | - |
| dc.date.available | 2025-06-30T08:22:17Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/33286 | - |
| dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2025. | el |
| dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στη σύνδεση της επαγγελματικής εκπαίδευσης με τα προγράμματα νεανικής επιχειρηματικότητας ΕΣΠΑ στα πλαίσια της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης της εκπαίδευσης στην επιχειρηματικότητα, της συμβολής της στη προετοιμασία νέων επιχειρηματιών να ενταχθούν σε προγράμματα καθώς και των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν τόσο κατά τη λήψη χρηματοδότησης όσο και στις επενδυτικές δραστηριότητες. Μέσω της μελέτης της βιβλιογραφικής επισκόπησης κατέστη σαφής η θετική επίδραση της επαγγελματικής εκπαίδευσης στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δράσης. Για τη διεξαγωγή της έρευνας επιλέχθηκε η ποσοτική μέθοδος με το διαμοιρασμό δομημένου ερωτηματολογίου με ερωτήσεις κλειστού τύπου σε μορφή κλίμακας Likert, με εξαίρεση μια ερώτηση ανοιχτού τύπου, σε δείγμα Ν = 107 ατόμων το οποίο αποτελούνταν από νέους επιχειρηματίες. Για την ανάλυση των δεδομένων αξιοποιήθηκε η μέθοδος της περιγραφικής στατιστικής και της χρήσης του στατιστικού λογισμικού SPSS της IBM. Από τα ευρήματα της έρευνας διαπιστώθηκε πως η εκπαίδευση αποτελεί σημαντικό αλλά όχι απαραίτητο παράγοντα ένταξης στα προγράμματα ΕΣΠΑ, ενώ σημαντικό ρόλο στις απόψεις τους διαδραμάτισε η εκάστοτε κατεύθυνση σπουδών με τους απόφοιτους οικονομικών και διοικητικών επιστημών να δηλώνουν ετοιμότητα στην αξιοποίηση προγραμμάτων. Σε κάθε περίπτωση δεν αμφισβητείται η συνδρομή της εκπαίδευσης αλλά αναδεικνύεται η ανάγκη για την ενεργοποίηση του εκπαιδευτικού συστήματος ώστε να περιλαμβάνει περισσότερες δράσεις για την ενίσχυση της πρόσβασης στα προγράμματα. | el |
| dc.format.extent | 88 | el |
| dc.language.iso | el | en |
| dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | el |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
| dc.subject | Επαγγελματική Εκπαίδευση | el |
| dc.subject | Νέοι | el |
| dc.subject | Χρηματοδότηση | el |
| dc.title | Εκπαίδευση και επιχειρηματικότητα: η επίδραση της εκπαίδευσης στην ένταξη των νέων στα προγράμματα ΕΣΠΑ νεανικής επιχειρηματικότητας. | el |
| dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
| dc.type | Text | en |
| dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία | el |
| Appears in Collections: | Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| KostopoulouTheodoraMsc2025.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License