Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/32262Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Αναστασίου, Αδάμος | el |
| dc.contributor.author | Αντωνιάδου, Χρυσούλα | el |
| dc.date.accessioned | 2025-02-11T11:32:26Z | - |
| dc.date.available | 2025-02-11T11:32:26Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/32262 | - |
| dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2025. | el |
| dc.description.abstract | Με την παρούσα έρευνα τέθηκε ως στόχος η διερεύνηση ενός σύγχρονου εκπαιδευτικού θέματος, το οποία αφορά τις απόψεις των διευθυντών γενικής και ειδικής αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τα προγράμματα συνεκπαίδευσης με σχολεία ειδικής αγωγής. Καθώς, η συμπερίληψη, στο πλαίσιο της οποίας εφαρμόζεται η συνεκπαίδευση στη σχολική τάξη, αποτελεί μια αναγκαιότητα για τη σύγχρονη εποχή, θεωρήθηκε απαραίτητο να διερευνηθεί ο ρόλος των σχολικών διευθυντών, καθώς αυτοί έχουν την ευθύνη για την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία των σχολικών μονάδων. Πιο συγκεκριμένα, λοιπόν, σκοπό της έρευνας αποτέλεσε η ανάδειξη του ρόλου του διευθυντή, των γνώσεων και των δεξιοτήτων που πρέπει να έχει, ώστε να μπορέσει να συμβάλλει στη συνεργασία εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών, στο πλαίσιο εφαρμογής της συμπερίληψης στις σχολικές μονάδες. Για την εκπόνηση της έρευνας έγινε ποιοτική έρευνα, με τη διενέργεια ημιδομημένων συνεντεύξεων σε διευθυντές σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Από την έρευνα προκύπτει ότι οι περισσότεροι διευθυντές αναγνωρίζουν τη σπουδαιότητα της συμπερίληψης και προσπαθούν να κάνουν ό, τι καλύτερο μπορούν, προκειμένου να λειτουργήσει ομαλά η συμπερίληψη και να ικανοποιηθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών. Παράλληλα, αναδεικνύεται ο ρόλος του σχολικού διευθυντή, καθώς είναι ο ενορχηστρωτής της όλης προσπάθειας, ο οποίος συνεργάζεται με εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές και λοιπούς φορείς, ώστε να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα. | el |
| dc.format.extent | 92 | - |
| dc.language.iso | el | en |
| dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
| dc.rights | CC0 1.0 Παγκόσμια | el |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | en |
| dc.subject | συμπεριληπτική εκπαίδευση | el |
| dc.title | Οι απόψεις των διευθυντών γενικής και ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τα προγράμματα συνεκπαίδευσης με σχολεία ειδικής αγωγής | el |
| dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
| dc.type | Text | en |
| dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία | el |
| Appears in Collections: | Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| AntoniadouChrisoulaMsc2025.pdf | Διπλωματική | 950.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License