Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/32262
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑναστασίου, Αδάμοςel
dc.contributor.authorΑντωνιάδου, Χρυσούλαel
dc.date.accessioned2025-02-11T11:32:26Z-
dc.date.available2025-02-11T11:32:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/32262-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2025.el
dc.description.abstractΜε την παρούσα έρευνα τέθηκε ως στόχος η διερεύνηση ενός σύγχρονου εκπαιδευτικού θέματος, το οποία αφορά τις απόψεις των διευθυντών γενικής και ειδικής αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τα προγράμματα συνεκπαίδευσης με σχολεία ειδικής αγωγής. Καθώς, η συμπερίληψη, στο πλαίσιο της οποίας εφαρμόζεται η συνεκπαίδευση στη σχολική τάξη, αποτελεί μια αναγκαιότητα για τη σύγχρονη εποχή, θεωρήθηκε απαραίτητο να διερευνηθεί ο ρόλος των σχολικών διευθυντών, καθώς αυτοί έχουν την ευθύνη για την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία των σχολικών μονάδων. Πιο συγκεκριμένα, λοιπόν, σκοπό της έρευνας αποτέλεσε η ανάδειξη του ρόλου του διευθυντή, των γνώσεων και των δεξιοτήτων που πρέπει να έχει, ώστε να μπορέσει να συμβάλλει στη συνεργασία εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών, στο πλαίσιο εφαρμογής της συμπερίληψης στις σχολικές μονάδες. Για την εκπόνηση της έρευνας έγινε ποιοτική έρευνα, με τη διενέργεια ημιδομημένων συνεντεύξεων σε διευθυντές σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Από την έρευνα προκύπτει ότι οι περισσότεροι διευθυντές αναγνωρίζουν τη σπουδαιότητα της συμπερίληψης και προσπαθούν να κάνουν ό, τι καλύτερο μπορούν, προκειμένου να λειτουργήσει ομαλά η συμπερίληψη και να ικανοποιηθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών. Παράλληλα, αναδεικνύεται ο ρόλος του σχολικού διευθυντή, καθώς είναι ο ενορχηστρωτής της όλης προσπάθειας, ο οποίος συνεργάζεται με εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές και λοιπούς φορείς, ώστε να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα.el
dc.format.extent92-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectσυμπεριληπτική εκπαίδευσηel
dc.titleΟι απόψεις των διευθυντών γενικής και ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τα προγράμματα συνεκπαίδευσης με σχολεία ειδικής αγωγήςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσίαel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AntoniadouChrisoulaMsc2025.pdfΔιπλωματική950.63 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons