Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/31539
Author: Βερτούδου, Βενιζέλα
Title: Διαχείριση, εκπαίδευση και ανάπτυξη προσωπικού: ο ρόλος και οι απόψεις των HR Managers ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων στην Ελλάδα
Alternative Titles: Staff training and development: role and perspectives of private school’s HR Managers in Greece
Date Issued: 2024
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία
Supervisor: Βαλκάνος, Ευθύμιος
Abstract: Η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού αποτελεί ένα είδος φιλοσοφίας στα πλαίσια της διοίκησης. Κατά βάση, έρχεται σε αρμονία με την κουλτούρα του οργανισμού ή της επιχείρησης στην οποία εφαρμόζεται. Επικεντρώνεται στην διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού και υλοποιείται μέσω πολιτικών και άλλων διαδικασιών. Ο διαχειριστής των λειτουργιών του ανθρώπινου δυναμικού της επιχείρησης, εκείνος, δηλαδή, ο οποίος χρίζεται ως υπεύθυνος της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού, επιτελεί ακούραστες προσπάθειες με σκοπό την επίτευξη όλων των αναγκαίων και δυνατών διαδικασιών για την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης (Slack, Chambers, & Johnston, 2010). Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνηθεί η σημασία της εφαρμογής του θεσμού διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς οργανισμούς στην Ελλάδα. Η παρούσα έρευνα σκοπεύει να αναζητήσει τους ρόλους και τις στάσεις των HR Manager σχετικά με την εκπαίδευση εντός του οργανισμού και την ανάπτυξη του εκπαιδευτικού προσωπικού.
Keywords: Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
HR
Managers
Εκπαιδευτικός Οργανισμός
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VertoudouVenizelaMsc2024.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons