Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/31487
Title: Συγκριτική μελέτη των μουσικοπαιδαγωγικών προσεγγίσεων Kodaly, Orff και Dalcroze για την ανάπτυξη της ρυθμικής αντίληψης των παιδιών
Authors: Σταμούλη, Θεοδώρα
Keywords: Μουσικοπαιδαγωγικές μέθοδοι
Ρυθμός
Αυτισμός
Issue Date: 2024
Publisher: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Abstract: Στην παρούσα πτυχιακή εξετάζονται τα στάδια ανάπτυξης τον παιδιών σε σχέση με την ρυθμική τους αντίληψη από την βρεφική έως και την παιδική ηλικία. Έπειτα παρουσιάζονται οι μουσικοπαιδαγωγικές μέθοδοι των Kodaly, Orff και Dalcroze με σκοπό την ρυθμική ανάπτυξη αλλά και την καλλιέργεια της έμφυτης μουσικότητας των παιδιών. Στην συνέχεια αναλύεται ο ορισμός και τα χαρακτηριστικά του αυτιστικού φάσματος ενώ, παρουσιάζονται και τεχνικές που μπορεί να εφαρμόσει ο εκπαιδευτικός μέσα σε μία τάξη, με σκοπό την ομαλότερη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τέλος, παρουσιάζονται τα κοινά στοιχεία των μουσικοπαιδαγωγικών μεθόδων που αναφέρονται προηγουμένως , καθώς και τα σημεία απόκλισης τους.
Description: Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της πτυχιακής μόνο σε ηλεκτρονική μορφή.
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/31487
Appears in Collections:Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Π)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
StamouliTheodoraPe2024.pdf818.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.