Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/31401
Author: | Χατζηγιαννάκου, Αφέντρα |
Title: | Οι προσωπικοί και εργασιακοί παράγοντες που επηρεάζουν την κινητοποίηση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας σχετικά με εκπαιδευτικές παρεμβάσεις σεξουαλικής κακοποίησης |
Date Issued: | 2024 |
Department: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία |
Supervisor: | Χατζηνικολάου, Σοφία |
Abstract: | Μία έρευνα που έχει ως σκοπό να διερευνήσει τους προσωπικούς και εργασιακούς παράγοντες που επηρεάζουν την κινητοποίηση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας σχετικά με τα εκπαιδευτικά προγράμματα παρέμβασης για την πρόληψη της σεξουαλικής κακοποίησης. Πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα σε 10 Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και καταγράφηκαν οι αντιλήψεις τους για τη παιδική σεξουαλική κακοποίηση, οι απόψεις – στάσεις τους και οι επαγγελματικοί παράγοντες που μπορούν να προβλέψουν τον βαθμό κινητοποίησης τους. Από τα αποτελέσματα της έρευνας συμπεραίνεται η έλλειψη γνώσεων επί του θέματος των εκπαιδευτικών που μαζί με τους παράγοντες δυσκολίας υλοποίησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων οδηγούν στην έλλειψη κινητοποίησης τους. Επίσης συμπεραίνεται και η αναγκαιότητα που υπάρχει για την σχετική τους επιμόρφωση προκειμένου να μπορούν οι Εκπαιδευτικοί να εμπλέκονται ενεργά σε προγράμματα πρόληψης της παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης στο σχολείο. A research study that aims to investigate the personal and work factors that influence the mobilization of Primary teachers regarding educational intervention programs for the prevention of sexual abuse. A qualitative research was carried out on 10 Primary Education Teachers and their perceptions of child sexual abuse, their opinions - attitudes and the professional factors that can predict their degree of mobilization were recorded. From the results of the research it is concluded the lack of knowledge on the subject of the teachers which together with the factors of difficulty in implementing the educational programs lead to their lack of motivation. It is also concluded the necessity that exists for their relevant training in order for Teachers to be actively involved in child sexual abuse prevention programs at school. |
Keywords: | Εκπαιδευτικοί Παιδική σεξουαλική κακοποίηση Πρόληψη Κινητοποίηση εκπαιδευτικών |
Information: | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024. |
Rights: | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές |
Appears in Collections: | Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ChatzigiannakouAfentraMsc2024.pdf | 2.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License