Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/31179
Title: Μέθοδος Suzuki: οι σχέσεις των γονιών με τη μέθοδο
Other Titles: Suzuki method: parents' relationships with the method
Authors: Μαυρογιώργης, Ιωάννης
Keywords: Γονείς
Σουζούκι
Issue Date: 2024
Publisher: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Abstract: Στόχος του παρόντος πτυχιακού πρότζεκτ ήταν η διερεύνηση της συμμετοχής και του ρόλου των γονέων στη μέθοδο Σουζούκι. Τα ερευνητικά ερωτήματα αφορούσαν στη συμμετοχή των γονιών μέσα στο μάθημα (είτε ατομικό είτε ομαδικό), στον ρόλο τους σε αυτό, στη μελέτη των παιδιών και σε έναν αριθμό άλλων παραμέτρων. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 16 γονείς οι οποίοι παρακολουθούσαν τα προγράμματα «Βιολιστές», «Πιανίστες» και «Κιθαριστές» Baby Artist. Τα δεδομένα της έρευνας προέκυψαν μέσα από ατομικές συνεντεύξεις. Τα ευρήματα που αναδείχθηκαν ήταν σημαντικά και αφορούσαν τα κίνητρα της ενασχόλησης των γονέων με τη μέθοδο Σουζούκι, τη μελέτη αυτών με τα παιδιά τους σχετικά με τη μέθοδο Σουζούκι και τον ρόλο των γονέων στα μαθήματα. Επίσης τα ευρήματα αφορούσαν τη συνεισφορά των γονέων στην ακρόαση και στις συναυλίες. Επιπλέον είχαν να κάνουν και με τις προσδοκίες που έχουν οι γονείς όσον αφορά την εξέλιξη των παιδιών τους με τη μέθοδο Σουζούκι, καθώς και με τις σκέψεις που έχουν οι γονείς για τη μέθοδο. Έπειτα ακολούθησε το κεφάλαιο της συζήτησης όπου συζητήθηκαν και συγκρίθηκαν κάποια από τα αποτελέσματα της έρευνας με την παρούσα βιβλιογραφία. Οι γονείς αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της μεθόδου Σουζούκι και χωρίς αυτούς η μέθοδος δεν μπορεί να υπάρξει.
Description: Πτυχιακό Project--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο του project μόνο σε ηλεκτρονική μορφή.
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/31179
Rights: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Pr)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MavrogiorgisIoannisPr2024.pdf3.11 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons