Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/31101
Author: Πούλιου, Ευαγγελία
Title: Οι στάσεις και οι απόψεις των εκπαιδευτικών και των γονέων μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών
Date Issued: 2024
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Supervisor: Λεύκος, Ιωάννης
Abstract: Η τεχνολογία εξελίσσει τους ανθρώπους, επηρεάζοντας κάθε πτυχή της ζωής τους, με κυριότερο τομέα την εκπαίδευση. Ειδικά σήμερα, η χρήση της τεχνολογίας έχει γίνει ευρέως διαδεδομένη στα παιδιά, επηρεάζοντας τον τρόπο παιχνιδιού, με αποτέλεσμα να προτιμούν να παίζουν ψηφιακά παιχνίδια στον ελεύθερο χρόνο τους. Η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις 180 ατόμων που αποτελούνται από εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και γονείς παιδιών ηλικίας 4 έως 12 ετών σχετικά με τη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών από τα παιδιά τους.
Keywords: Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Ψηφιακά παιχνίδια
Γονείς
Εκπαιδευτικοί
ΤΠΕ
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PouliouEvangeliaMsc2024.pdf1.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.