Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30892
Author: Κρεβάικα, Γεωργία
Title: Email marketing και προστασία του καταναλωτή
Date Issued: 2024
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δίκαιο και Πληροφορική
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μαρία
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει το email marketing ως εργαλείο καμπάνιας και διαφήμισης με μακρύ παρελθόν, δυναμικό παρόν και βέβαιο μέλλον και ως μέθοδο επιχειρηματικής προβολής με ιδιαίτερα σημαντικό αριθμό αποδεκτών σε ολόκληρο τον κόσμο. Ένεκα της μεγάλης πλέον διαδρομής του και του πλήθους των αποδεκτών του, αναζητείται το είδος και το εύρος των δικαιωμάτων των προσώπων στα οποία απευθύνεται, οι κανόνες που διέπουν την εφαρμογή του, τα όρια ανάμεσα στην άμεση και ανεμπόδιστη, στοχευμένη και εξατομικευμένη εμπορική προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών και στο δικαίωμα του καταναλωτή στην ελεύθερη και ανενόχλητη επιλογή και εντέλει η ολοκληρωμένη και επαρκής προστασία του καταναλωτή έναντι της περιττής ή ανεξέλεγκτης ή και φορτικής επικοινωνίας. Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να προβάλλει τις μεθόδους και τις τεχνικές, τα εργαλεία και τα μέσα που χρησιμοποιεί το δυναμικό αυτό μέσο και συνάμα να εντοπίσει τους λόγους επιτυχίας του, αλλά και τις δυσχέρειες που αναδύονται κατά την εφαρμογή του. Με την παρουσίαση σχετικών αποφάσεων Δικαστηρίων και Εθνικών Αρχών επιχειρείται η ανάδειξη των προϋποθέσεων ορθής λειτουργίας του email marketing και του ρόλου της υπάρχουσας νομοθεσίας στην προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Τέλος, καταγράφονται συμπεράσματα, προτείνονται λύσεις σε ζητήματα που ανακύπτουν και γίνονται προτάσεις προς περαιτέρω διερεύνηση και προβληματισμό
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Δίκαιο και Πληροφορική (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KrevaikaGeorgiaMsc2024.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons