Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30594
Author: | Τζαγκαράκη, Ιωάννα |
Title: | To profile των ελλήνων εκπαιδευτικών, χρηστών των MOOCs |
Alternative Titles: | Profiling the greek teachers, MOOCs' students |
Date Issued: | 2024 |
Department: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία |
Supervisor: | Λεύκος, Ιωάννης |
Abstract: | Τα Massive Open Online Courses (MOOCs), δηλαδή τα Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα, υπηρετούν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Την τελευταία δεκαετία, αυτής της κατηγορίας τα μαθήματα έχουν γνωρίσει μεγάλη άνθιση. Ενήλικες εκπαιδευόμενοι, από όλον τον κόσμο έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε υψηλής ποιότητας επιμορφώσεις, εξ αποστάσεως και χωρίς την υποχρεωτική καταβολή διδάκτρων. Παρόλη την αύξηση της ζήτησης των MOOCs και της συμμετοχής σε αυτά, το ερευνητικό έργο που σχετίζεται με τα κίνητρα συμμετοχής σε αυτά τα μαθήματα, καθώς και τη διαμόρφωση των προφίλ των συμμετεχόντων, είναι περιορισμένο. Σχετικά με τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι επιλέγουν τα MOOCs, ως μέσο επιμόρφωσης τους, τα ερευνητικά εγχειρήματα εκλείπουν ιδιαίτερα. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η αναζήτηση της παρουσίας ή απουσίας συσχετίσεων μεταξύ των ιδιαίτερων δημογραφικών χαρακτηριστικών των Ελλήνων εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στα MOOCs και της επιλογής τους για τη συμμετοχή σε αυτά. Συγχρόνως, η έρευνα στοχεύει να προσδιορίσει τη κινητήρια δύναμη της συμμετοχής τους σε αυτού του είδους μαθήματα. |
Keywords: | ΤΠΕ |
Information: | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024. |
Rights: | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές |
Appears in Collections: | Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TzagkarakiIoannaMsc2024.pdf | 2 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License