Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30445
Author: Μουχλίδου, Μαρία
Title: Οι τραπεζικές διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συναισθήματα καταναλωτών
Date Issued: 2024
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Supervisor: Οικονομίδης, Αναστάσιος
Abstract: Η παρούσα Διπλωματική εργασία ασχολείται με τον τομέα των Τραπεζικών Διαφημίσεων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στην Ελλάδα και τα Συναισθήματα των Καταναλωτών. Σκοπός της έρευνας είναι να εξεταστεί το κατά πόσο οι Ελληνικές Τράπεζες είναι ενεργές στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης μέσω της διαφήμισης και ποιοι παράγοντες είναι αυτοί που επηρεάζουν τα συναισθήματα των καταναλωτών και οδηγούν στην αγορά τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών .Αναγνωρίζοντας αυτούς τους παράγοντες , οι τράπεζες και τα στελέχη τους είναι σε θέση να οδηγήσουν τον οργανισμό τους να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να έρθει πιο κοντά στους καταναλωτές. Το ερώτημα αυτό προσεγγίστηκε να απαντηθεί τόσο θεωρητικώς βασισμένο σε υπάρχουσα βιβλιογραφία μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης , όσο και μέσω πρωτογενούς έρευνας που πραγματοποιήθηκε για τον σκοπό αυτό βασιζόμενη σε ερωτηματολόγιο . Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να σημειωθεί ότι ειδικά για τις Διαφημίσεις του Τραπεζικού Κλάδου στον Ελλαδικό χώρο και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης η βιβλιογραφία ήταν περιορισμένη και κατά συνέπεια αντιμετωπίστηκε ένας επιπλέον βαθμός δυσκολίας . Επιπλέον πραγματοποιήθηκε έρευνα συλλογής στοιχείων βάσει ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν σχετίζονται με τα συναισθήματα των καταναλωτών έναντι των Τραπεζικών Διαφημίσεων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης καθώς και στους παράγοντες που τα επηρεάζουν. Τα αποτελέσματα αυτά αναλύονται ποιοτικά. Θεωρείται λοιπόν ότι τα συμπεράσματα της έρευνας αυτής αποτελούν χρήσιμες πληροφορίες για τις Τράπεζες και τα στελέχη τους στην Ελλάδα, τα οποία θα συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της στρατηγικής τους στο Μάρκετινγκ που ασκούν καθώς και στα στελέχη των διαφημιστικών εταιριών οι οποίες λαμβάνοντας υπόψιν τους τα αποτελέσματα της παρούσης έρευνας θα είναι σε θέση να προσεγγίσουν με μεγαλύτερη επιτυχία την αγορά στόχο στον τραπεζικό κλάδο.
Keywords: Διαφήμιση
Κοινωνική Διαφήμιση
Συμπεριφορά και συναισθήματα καταναλωτή
Διαδίκτυο
Μάρκετινγκ
Τράπεζες
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MouchlidouMariaMsc2024.pdf7.5 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons