Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30398
Author: Μηλιάτη, Κωνσταντίνα
Title: Η αποτελεσματικότητα της εκπαίδευσης στην λογιστική. Θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση.
Date Issued: 2024
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Φορολογική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση Στρατηγικών Αποφάσεων
Supervisor: Δρογαλάς, Γεώργιος
Abstract: Η σημασία της εκπαίδευσης είναι ζωτικής σημασίας για τον τομέα της λογιστικής, ο οποίος συνεχώς εξελίσσεται δημιουργώντας νέες απαιτήσεις για τους επαγγελματίες λογιστές. Η αποτελεσματική εκπαίδευση των τριτοβάθμιων ιδρυμάτων αποτελεί το κλειδί για την επιτυχημένη προσαρμογή των λογιστών σε αυτές τις ραγδαίες αλλαγές του κλάδου. Σε αυτό το σημείο, η συγκεκριμένη εργασία πραγματεύεται την αποτελεσματικότητα της λογιστικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Ειδικότερα, πραγματοποιήθηκε εμπειρική προσέγγιση τους θέματος με την διανομή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου σε ενεργούς λογιστές της Ελλάδας. Τα ευρήματα από την διεξαγωγή της έρευνας ανέδειξαν πως η καλλιέργεια των προσωπικών δεξιοτήτων (soft skills) αλλά παράλληλα τα χαρακτηριστικά και οι ικανότητες του ακαδημαϊκού εκπαιδευτικού προσωπικού έχουν θετική επίδραση στην αποτελεσματική εκμάθηση της λογιστικής. Επιπρόσθετα, φαίνεται πως οι μέθοδοι διδασκαλίας καθώς και η χρησιμότητα των πληροφοριακών δεξιοτήτων δεν επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της λογιστικής εκπαίδευσης.
Keywords: Επαγγελματίες λογιστές
Τριτοβάθμια ιδρύματα
Αποτελεσματικότητα εκπαίδευσης
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Φορολογική, Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση Στρατηγικών Αποφάσεων (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MiliatiKonstantinaMsc2024.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons