Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30336
Author: Βούλγαρη, Αλεξάνδρα
Title: Στρατηγική προσέγγιση του εσωτερικού μάρκετινγκ υγείας μέσα από καλές πρακτικές στον χώρο της υγείας: η περίπτωση Genosophy
Date Issued: 2024
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα του εσωτερικού Μάρκετινγκ υγείας μέσα από καλές πρακτικές στον χώρο της υγείας, ερευνώντας συγκεκριμένα την περίπτωση της εταιρείας Genosophy. Στα πλαίσια της εργασίας έγινε έρευνα με την μορφή ερωτηματολογίου προς τους εργαζόμενους της εταιρείας με σκοπό την βαθύτερη κατανόηση και εξέταση σχετικά με τα εργαλεία εσωτερικού Μάρκετινγκ τα οποία χρησιμοποιεί η εταιρεία αλλά και την επιρροή που έχουν στους ίδιους τους εργαζόμενους. Αναλυτικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο όρος και τα βασικά στοιχεία του Μάρκετινγκ μέσα από την αναφορά διάφορων αναφορών ανά τα έτη από επιστήμονες του Μάρκετινγκ, με ειδική αναφορά στο Εσωτερικό Μάρκετινγκ. Στη συνέχεια εξετάζεται το τι ακριβώς είναι το Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών Υγείας με ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος καταλήγοντας στο τι είναι το Εσωτερικό Μάρκετινγκ Υγείας. Ακόμη, δίνονται κάποια παραδείγματα καλών πρακτικών από οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στον τομέα της υγείας. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση της εταιρείας Genosophy, με αναφορές στον τρόπο λειτουργίας της, τις διακρίσεις της και το έργο της. Στη συνέχεια αναλύεται το δίκτυο συνεργατών της εταιρείας και το ποια εργαλεία Μάρκετινγκ χρησιμοποιεί για την προώθηση των υπηρεσιών της. Ακόμη, γίνεται αναφορά στο πως λειτουργεί το εσωτερικό Μάρκετινγκ στην εταιρεία. Στη συνέχεια, στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της εργασίας με διαγράμματα και παρουσίαση των απαντήσεων που έδωσαν οι ερωτώμενοι. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο αναγράφονται τα συμπεράσματα που βγήκαν μέσα από την βιβλιογραφική έρευνα και ανασκόπηση σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα που έδωσε η έρευνα της εταιρείας που εξετάστηκε.
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VoulgariAlexandraMsc2024.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons