Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30205
Author: Γεωργαντζέλη, Άννα
Title: Χρήση τεχνητής νοημοσύνης στη διοίκηση επιχειρήσεων
Date Issued: 2024
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μαρία
Abstract: Η σύγχρονη εποχή θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η εποχή της εξέλιξης της τεχνολογίας, η οποία έχει αλλάξει ριζικά σε πολλούς τομείς την καθημερινότητα των ανθρώπων. Οι τεχνολογίες αυτές έχουν άμεσο αντίκτυπο στην επικοινωνία, την εργασία, την εκπαίδευση, την υγεία και σε πολλούς άλλους κλάδους. Η πλειοψηφία των τεχνολογιών αυτών είναι εύκολα προσβάσιμη και αξιοποιήσιμη από το ευρύ κοινό. Αυτή η διπλωματική εργασία ερευνά τις διάφορες διαστάσεις που συνδέονται με την έννοια της τεχνητής νοημοσύνης και τη χρήση στη διοίκηση επιχειρήσεων καθώς επίσης γίνεται και αναφορά συγκεκριμένα στο τομέα της διαφήμισης. Αναλύονται τα μέσα τεχνητής νοημοσύνης και οι τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται, οι τρόποι μετάβασης από τους παραδοσιακούς τρόπους διοίκησης επιχειρήσεων στους σύγχρονους αλλά και πιθανοί κίνδυνοι. Αποτελεί μια έρευνα συστηματική-βιβλιογραφική μελέτη. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη του τρόπου με τον οποίο η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει αλλάξει ριζικά την λειτουργία της Διοίκησης Επιχειρήσεων αλλά και το πώς ο καταναλωτής αντιλαμβάνεται και αντιδρά στην μετάβαση από το παραδοσιακό στο σύγχρονο γίγνεσθαι.
Keywords: Τεχνητή Νοημοσύνη
Διοίκηση Επιχειρήσεων
Διαφήμιση
Τεχνολογία
Βιβλιογραφική μελέτη
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GeorgantzeliAnnaMsc2024.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons