Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30079
Author: Πασχάλης, Αλέξανδρος
Title: Επιχειρηματικότητα και λειτουργία των δημόσιων υπηρεσιών: διερεύνηση γνώσεων και στάσεων των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπ/σης απέναντι στη τεχνητή νοημοσύνη
Date Issued: 2023
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης & Πολιτισμού
Supervisor: Μπιτζένης, Αριστείδης
Abstract: Η Τεχνητή Νοημοσύνη (TN) γίνεται όλο και περισσότερο αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής μας ζωής, επηρεάζοντας τομείς όπως την υγεία, την οικονομική δραστηριότητα, την ασφάλεια, την εκπαίδευση και εν γένει τη δημόσια λειτουργία και ζωή. Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση ανοίγει ένα νέο πεδίο για εξατομικευμένη μάθηση, έξυπνα συστήματα διδασκαλίας και λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων. Ωστόσο, αρχικά, η υιοθέτηση και στη συνέχεια η ένταξη της τεχνητής νοημοσύνης στο εκπαιδευτικό σύστημα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την κατανόηση και τη στάση των εκπαιδευτικών απέναντι σε αυτήν την αναδυόμενη τεχνολογία.
Keywords: Εκπαίδευση
Εκπαιδευτικοί
Απόψεις
Παρανοήσεις
Προκαταλήψεις
Στάση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PaschalisAlexandrosMsc2023.pdf831.93 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons