Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29840
Author: Σπασοπούλου, Λουκία Μαρία
Title: Εταιρική κοινωνική ευθύνη των τραπεζών και πως επιδρά στη συμπεριφορά του καταναλωτή.
Date Issued: 2023
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση
Supervisor: Μαυραγάνη, Ελένη
Abstract: Είναι σαφές πως ο κεντρικός άξονας των δραστηριοτήτων των εταιρειών είναι και ο τελικός αποδέκτης των αγαθών και υπηρεσιών που παράγουν και προσφέρουν, δηλαδή ο καταναλωτής. Ως ένας από τους πιο αστάθμητους παράγοντες στον κόσμο μας, η ανθρώπινη συμπεριφορά και ψυχοσύνθεση απαιτεί λεπτομερή και επισταμένη μελέτη προκειμένου να αναλυθεί και να κατανοηθεί πλήρως. Μια από τις μεγαλύτερες εταιρικές προκλήσεις ανά τα χρόνια ήταν ακριβώς η κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Λόγω της πολυπλοκότητας της ανθρώπινης ύπαρξης και των σύνθετων αναγκών τους που όλο και πληθαίνουν, το εταιρικό ενδιαφέρον στρέφεται όλο και περισσότερο σε δράσεις και πρωτοβουλίες με επίκεντρο την κοινωνία αλλά και το περιβάλλον. Ακολουθώντας κανόνες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και προωθώντας όλο και συχνότερα πλέον βιώσιμες πρακτικές, οι εταιρείες επιδιώκουν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του εν δυνάμει πελάτη πασχίζοντας να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες του και θέτοντάς τον πάντα στο επίκεντρο. Η κοινωνική συνεισφορά αλλά και η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση αποτελούν αναπόσπαστα τμήματα των στρατηγικών που εφαρμόζονται από τις τράπεζες.
Keywords: Τράπεζα
Συμπεριφορά καταναλωτή
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Appears in Collections:ΠΜΣ Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SpasopoulouLoukiaMsc2023.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.