Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29656
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΞυνόγαλος, Στυλιανόςel
dc.contributor.authorΠουλιανίδης, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2023-11-03T07:10:40Z-
dc.date.available2023-11-03T07:10:40Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29656-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες, η επιστήμη της Πληροφορικής έχει φέρει τα πάνω κάτω στο χώρο της εκπαίδευσης, μετατρέποντας την παραδοσιακή μέθοδο διδασκαλίας από μια μονότονη και επίπονη διαδικασία σε ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική. Η χρήση της Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στο σχολικό περιβάλλον, δίνει χώρο και χρόνο στους μαθητές για να συμμετάσχουν ενεργότερα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Τα εκπαιδευτικά Λογισμικά έχουν πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τις πιο παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, καθώς παρέχουν άμεση ανατροφοδότηση και πολύ-αισθητηριακή μάθηση. Ακόμη, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα εκπαιδευτικά λογισμικά σε ευρύ φάσμα διαφόρων κατηγοριών. Η τεχνολογική εκπαίδευση των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, αποτελεί πλέον το επίκεντρο πολλών ερευνητικών εργασιών. Η εξατομικευμένη προσέγγιση της μάθησης λογίζεται ως πολύ σημαντική διαδικασία. Είναι γνωστό ότι, οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες παρουσιάζουν σοβαρές διαταραχές στις κοινωνικές, συναισθηματικές και επικοινωνιακές δεξιότητες με αποτέλεσμα να απαιτείται εξατομικευμένη ρύθμιση όσον αφορά τη χρήση του εκπαιδευτικού λογισμικού. Για τους παραπάνω λόγους και προκειμένω να εξασφαλιστούν ισοδύναμες εκπαιδευτικές ευκαιρίες, είναι απαραίτητο να κατανοηθεί πλήρως η σημαντικότητα των εκπαιδευτικών εργαλείων και λογισμικών στην τάξη αλλά και στο σπίτι. Τέλος, πραγματοποιείται αναφορά στην πληθώρα λογισμικών (ελεύθερα και μη), που βρίσκονται διαθέσιμα στο διαδίκτυο για χρήση. Εκπαιδευτικοί και γονείς, γίνονται αρωγοί στην προσπάθεια των μικρών μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, αναλαμβάνοντας το ρόλο του καθοδηγητή και εμψυχωτή. Η προσπάθεια αυτή, συμπληρώνεται με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων έρευνας βάσει ερωτηματολογίου που αφορά στο κομμάτι των εκπαιδευτικών λογισμικών που στοχεύουν τους/τις μαθητές/τριες με μαθησιακές δυσκολίες, για να τεκμηριωθεί μια ακέραια άποψη για το θέμα της διπλωματικής διατριβής.el
dc.format.extent110el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕκπαιδευτικάel
dc.subjectΛογισμικάel
dc.subjectΕργαλείαel
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.subjectΜαθησιακέςel
dc.subjectΔυσκολίεςel
dc.subjectΜαθητέςel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΓονείςel
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.subjectΤΠΕel
dc.titleΗ χρήση των εκπαιδευτικών λογισμικών και εργαλείων για την υποστήριξη της διδασκαλίας μαθητών με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PoulianidisKonstantinosMsc2023.pdf4.36 MBAdobe PDFView/Open
PoulianidisKonstantinosMsc2023extra.pdf2.83 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons