Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29452
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότσου, Ροδούλαel
dc.contributor.authorΑποστολίδου, Αγάπηel
dc.date.accessioned2023-10-09T06:38:13Z-
dc.date.available2023-10-09T06:38:13Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29452-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΗ εκθετική ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει προκαλέσει αλλαγές σε πολλούς τομείς της καθημερινότητας. Αντίστοιχα, ο χώρος του μάρκετινγκ και των διαφημίσεων, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια έχει υποστεί ριζικές αλλαγές. Χάρη στην Τεχνητή Νοημοσύνη η παραδοσιακή σχέση που υπήρχε μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταναλωτών έχει αλλάξει οριστικά. Στην παρούσα διπλωματική εργασία έγινε προσπάθεια να παρουσιαστεί ο τρόπος με τον οποίο η Τεχνητή Νοημοσύνη και το μάρκετινγκ συνεργούν και τι αντίκτυπο έχει αυτό στους καταναλωτές. Αφού μελετήθηκαν σε θεωρητικό υπόβαθρο αυτές οι δύο βασικές έννοιες (Τεχνητή Νοημοσύνη, Μάρκετινγκ) έγινε προσπάθεια να αποτυπωθούν οι αντιδράσεις των καταναλωτών απέναντι στις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στον χώρο του μάρκετινγκ. Μέσω του διαμοιρασμού ενός ερωτηματολογίου μελετήθηκε η άποψη των καταναλωτών απέναντι στην Τεχνητή Νοημοσύνη ως μία τεχνολογία. Στην συνέχεια ρωτήθηκε η άποψή τους για δύο συγκεκριμένες εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, τους εικονικούς συνομιλητές και τα ηλεκτρονικά ενημερωτικά δελτία. Οι ερωτήσεις αφορούσαν κυρίως την εμπιστοσύνη, την χρησιμότητα και την ποιότητα των εφαρμογών αυτών . Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι υπάρχει μία επιφυλακτικότητα των καταναλωτών απέναντι στις τεχνολογίες της τεχνητής νοημοσύνης. Οι εικονικοί συνομιλητές και τα ενημερωτικά δελτία είναι γνωστά στους καταναλωτές, ωστόσο χρήζουν βελτίωσης, ώστε να αυξηθεί η χρήση τους. Τέλος, θετικό στοιχείο παραμένει ότι το καταναλωτικό κοινό έχει την πρόθεση και την διάθεση να χρησιμοποιήσει περισσότερο τις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, διότι αναγνωρίζει τις δυνατότητές της.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΚαταναλωτικό κοινόel
dc.subjectΕικονικοί συνομιλητέςel
dc.titleΗ χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ApostolidouAgapiMsc2023.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons