Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜαυραγάνη, Ελένηel
dc.contributor.authorΛαπούση, Τζουλιάνναel
dc.date.accessioned2023-10-06T07:43:35Z-
dc.date.available2023-10-06T07:43:35Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29442-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΗ ΕΚΕ αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι των στρατηγικών που εφαρμόζουν οι μεγάλες επιχειρήσεις στον αναπτυγμένο κόσμο. Οι ορατές συνέπειες στο περιβάλλον και την κοινωνία από την αλόγιστη και ανεύθυνη ανθρώπινη δραστηριότητα καθιστούν την εφαρμογή τους απαραίτητη, άλλωστε η καταναλωτική τάση απαιτεί πλέον από τις επιχειρήσεις υπευθυνότητα. Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αποτελούν από τους μεγαλύτερους καταναλωτές νερού, ενέργειας και τροφίμων, επομένως αντιλαμβανόμαστε πως ρυπαίνουν το περιβάλλον περισσότερο, επίσης αποτελούν έναν κλάδο που απασχολεί πολύ μεγάλο αριθμό ανθρώπων, βοηθώντας έτσι την ανάπτυξη της κοινότητας που δραστηριοποιούνται. Αποφασίσαμε να ερευνήσουμε τις ιστοσελίδες 250 ξενοδοχείων 4*-5* που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα ώστε να δούμε εάν εφαρμόζουν στρατηγικές ΕΚΕ και αν ναι ποιες κατηγορίες ΕΚΕ εφαρμόζουν. Επιπλέον, αποφασίσαμε να διαχωρίσουμε τα ξενοδοχεία σε αυτά που είναι ελληνικά ανεξάρτητα ξενοδοχεία μη αλυσίδων και σε αυτά που είναι ξένα ξενοδοχεία που ανήκουν σε αλυσίδες και να σημειώσουμε τις διαφορές που παρουσιάζουν. Τα αποτελέσματα της έρευνα έδειξαν πως τα ελληνικά ανεξάρτητα ξενοδοχεία είναι περισσότερα, 234 συνολικά, ενώ οι ξένες αλυσίδες 16 στο σύνολο τους. Η έρευνα έδειξε επίσης πως τα ελληνικά ξενοδοχεία σε σχέση με τα ξένα εφαρμόζουν σε πολύ μικρότερο ποσοστό τις στρατηγικές ΕΚΕ, ενώ τα ξένα φαίνεται να εφαρμόζουν και να επικοινωνούν σε μεγαλύτερο ποσοστό τις στρατηγικές ΕΚΕ. Όμως γενικότερα φαίνεται πως οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις δεν εφαρμόζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τις στρατηγικές ΕΚΕ. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα οι στρατηγικές που εφαρμόζουν κυρίως οι επιχειρήσεις αφορούν την κοινότητα, την εταιρική ευθύνη, το περιβάλλον, το πράσινο και την βιωσιμότητα. Σε μικρότερο βαθμό εφαρμόζουν στρατηγικές σχετικά με την εθνικότητα, την διαφορετικότητα, την ανταμοιβή των εργαζομένων, την ηθική και δεοντολογία, την υγεία και ευεξία και τους προμηθευτές.el
dc.format.extent68el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕΚΕel
dc.subjectΞενοδοχειακός κλάδοςel
dc.subjectΕπιχειρήσειςel
dc.subjectΕταιρική ευθύνηel
dc.subjectΒιωσιμότηταel
dc.subjectΑνταγωνιστικότηταel
dc.subjectΠράσινοel
dc.subjectΚοινωνίαel
dc.subjectΠεριβάλλονel
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.titleΗ χρήση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης απο τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδαel
dc.title.alternativeThe use of corporate social responsibility by tourism companies in Greeceen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LapousiTzouliannaMsc2023.pdf722 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons