Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29430
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνηςel
dc.contributor.authorΑπατσίδου, Καλλιρρόηel
dc.date.accessioned2023-10-04T09:26:44Z-
dc.date.available2023-10-04T09:26:44Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29430-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΣύμφωνα με την αντίληψη παλαιότερων εποχών το μουσείο ήταν ένας φορέας διαχείρισης πολύτιμων αντικειμένων και στο επίκεντρο της λειτουργίας του βρισκόταν η διαφύλαξη, η τεκμηρίωση και η έκθεση αυτών των αντικειμένων. Σταδιακά προστέθηκε η προσφορά της γνώσης και η εκπαίδευση, δηλαδή μετατοπίστηκε το ενδιαφέρον από τα αντικείμενα στην κοινωνική και πολιτισμική αποστολή του μουσείου. Η σημαντικότερη, όμως, αλλαγή ήταν η μετατόπιση του κέντρου βάρους από τα αντικείμενα στον επισκέπτη. Μεταξύ των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν στις μέρες μας τα μουσεία είναι η εξωστρέφεια σε συνδυασμό με την ψυχαγωγία των επισκεπτών τους μέσα από καινοτόμες δραστηριότητες, οι οποίες σταδιακά μετατρέπουν το μουσείο από στατικό χώρο σε ένα δημιουργικό και ζωντανό περιβάλλον. Στην κατεύθυνση της σύνδεσής τους με την κοινωνία, τα μουσεία αξιοποιούν τον συμμετοχικό ιστό Web 2.0 και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία προσφέρουν δυνατότητα αλληλεπίδρασης και συνεργατικής συνομιλίας με ευρύ κοινό. Έτσι οικοδομείται το Μουσείο 2.0, ένας σύγχρονος οργανισμός, ο οποίος μπορεί να κατανοεί τις προσδοκίες του επισκέπτη και καθιερώνεται στη συνείδησή του ως ένας φιλόξενος χώρος κοινωνικής διάδρασης και βίωσης σπάνιων εμπειριών. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο τα μουσεία της Θεσσαλονίκης χρησιμοποιούν τα διαδικτυακά μέσα, δηλαδή τον ιστότοπο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για να προβληθούν, να επικοινωνήσουν και να αναπτύξουν σχέσεις με τις ομάδες κοινού τους. Η συλλογή των δεδομένων της έρευνας έγινε με ημιδομημένες συνεντέξεις και η ερμηνεία τους με τη μέθοδο της Θεματικής Ανάλυσης.el
dc.format.extent60el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/en
dc.subjectΜουσείοel
dc.subjectweb 2.0en
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectΣύνδεση μουσείου- επισκέπτηel
dc.titleΤα διαδικτυακά μέσα επικοινωνίας και η αξιοποίηση τους από τα μουσεία της Θεσσαλονίκηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ApatsidouKallirroiMsc2020.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons