Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29414
Author: Σκαθαρούδη, Παναγιώτα Έλλη
Title: Ο ρόλος του συναισθήματος της ενοχής στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης για θέματα υγείας.
Alternative Titles: The role of guilt in raising awareness in health-related advertisements.
Date Issued: 2023
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Μαυραγάνη, Ελένη
Abstract: Αντικείμενο πραγμάτευσης της παρούσας εργασίας αποτελεί ο ρόλος του συναισθήματος της ενοχής ως προς την αποτελεσματικότητα σε διαφημίσεις που συνδέονται με τον τομέα της υγείας. Η υπάρχουσα βιβλιογραφία έχει καταδείξει ότι οι εκκλήσεις ενοχής μπορούν να λειτουργήσουν αποτελεσματικά ως προς την αλλαγή της συμπεριφοράς του καταναλωτικού κοινού. Η μέθοδος έρευνας που ακολούθησε η παρούσα έρευνα ήταν η ποσοτική και το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν το ερωτηματολόγιο. Στην έρευνα συμμετείχαν 120 άτομα που εργάζονταν στον διαφημιστικό τομέα. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας επιβεβαίωσαν αυτά των προαναφερόμενων ερευνών σύμφωνα με τα οποία, οι εκκλήσεις ενοχής φαίνεται ότι επιδρούν σημαντικά στη συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού. Ειδικότερα στον τομέα της υγείας διαπιστώθηκε ότι η προαναφερόμενη τακτική μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην απόκτηση υγιεινών συμπεριφορών. Συνιστάται η διενέργεια περαιτέρω ερευνών προκειμένου να εμπλουτιστεί περισσότερο η υπάρχουσα επιστημονική βιβλιογραφία και να καλυφθεί το ερευνητικό κενό που υπάρχει σε επίπεδο εθνικό αλλά και διεθνές.
Keywords: Αντιδραστική ενοχή
Υπαρξιακή ενοχή
Διαφημίσεις υγείας
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SkatharoudiPanagiotaElliMsc2023.pdf2.38 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons