Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29410
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΠαπαφραγκάκης, Εμμανουήλel
dc.date.accessioned2023-09-29T09:59:35Z-
dc.date.available2023-09-29T09:59:35Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29410-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια, η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει γίνει μια αναδυόμενη τάση σε διάφορους τομείς όπως είναι η επιστήμη, επιχειρήσεις, ιατρική, αυτοκινητοβιομηχανία και εκπαίδευση, η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει εισαχθεί ήδη και στο τομέα του Μάρκετινγκ. Στην συγκριμένη διπλωματική εργασία εξετάζουμε την σχέση και τις συνδέσεις που υπάρχουν με το μάρκετινγκ. Είναι σημαντικό να αποσαφηνιστούν οι όροι που θα μας απασχολήσουν, αξιοσημείωτο επίσης είναι να εξετάσουμε την εξέλιξη της αλλά και πως συνάδουν μεταξύ τους τα τελευταία έτη. Πάραυτα θα αναλυθεί αρκετά η παρουσίαση των εφαρμογών που χρησιμοποιεί η Τεχνητή Νοημοσύνη και τις επιδράσεις που ενέχουν στο Μάρκετινγκ. Θα αξιολογήσουμε το πεδίο εφαρμογής της δίνοντας απαντήσεις στα ερευνητικά ερωτήματα, μελετώντας τα αποτελέσματα και αναλύοντας τον αντίκτυπο που έχει καθώς και τα ευρήματα που προκύπτουν. Επιπρόσθετα θα αναλυθεί ένα από τα σπουδαιότερα μοντέλα το Cross- Industry Standard Process for Data Mining (CRISP-DM) το οποίο χρησιμεύει ως βάση για μια διαδικασία επιστήμης δεδομένων. Μέσω του μοντέλου CRISP-DM θα διερευνηθεί εκτενέστερα πως το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποιείται για την ανάπτυξη εφαρμογών στο Μάρκετινγκ ΤΝ. Επιπλέον θα παρουσιαστούν οι μέθοδοι και τα εγχειρίδια που χρησιμοποιούνται ώστε να κατανοήσουμε πως μπορεί μία μηχανή να «κατανοήσει». Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ένα από τα πιο δημοφιλή και φλέγοντα ζητήματα στις επιχειρήσεις σήμερα, για έναν πολύ καλό λόγο η τεχνητή νοημοσύνη έχει αποδειχθεί ότι είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο για πολλές εφαρμογές μάρκετινγκel
dc.format.extent75el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/en
dc.subjectΜοντελοποίησηel
dc.titleΗ χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για την επίλυση προβλημάτων μάρκετινγκ: το μοντέλο cross-industry standard process for data mining (crisp-dm)el
dc.title.alternativeArtificial intelligent use for marketing problems solution: cross-industry standard process for data mining (crisp-dm) Model.en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapafragkakisEmmanouilMsc2023.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons