Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29394
Author: Κορδίλα, Ιωάννα
Title: Ενίσχυση της επωνυμίας εργοδότη μέσω της δημιουργίας εργασιακών προνομίων
Alternative Titles: Reinforcement of employer brand through the creation of work benefits
Date Issued: 2023
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Στο δυναμικό τοπίο της σύγχρονης αγοράς εργασίας η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την επίδραση των προνομίων στον σχηματισμό της αντίληψης αναφορικά με την επωνυμία του εργοδότη ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Συγκεκριμένα διερευνούμε αυτήν τη σχέση χρησιμοποιώντας την Πολυμεταβλητή Ανάλυση της Διακύμανσης (MANOVA) για να αντιμετωπίσουμε εξονυχιστικά τις επιδράσεις των προσφερόμενων προνομίων στην επωνυμία του εργοδότη Το δείγμα της έρευνάς μας περιλαμβάνει 108 συμμετέχοντες από διάφορες βιομηχανίες και εκπαιδευτικά υπόβαθρα. Χρησιμοποιήθηκαν δομημένες έρευνες για να αξιολογηθούν οι αντιλήψεις τους καθώς και οι αντιληπτές τους εμπειρίες από τα προνόμια των εργαζομένων και πώς τέτοιοι παράγοντες επηρεάζουν την κατανόησή τους για την επωνυμία εργοδότη.. Τα αποτελέσματα μας αποκαλύπτουν σημαντικές ενδιαφέρουσες ευρήματα. Βρέθηκε ότι η ηλικία, το φύλο και η εκπαίδευση παίζουν κρίσιμο ρόλο στον καθορισμό των αντιλήψεων για την επωνυμία του εργοδότη μέσα από την οπτική γωνία των εργαζομένων. Η MANOVA υποστηρίζει επίσης τη στατιστική σημαντικότητα (p < 0.05) αυτής της σχέσης σε πολλαπλές διαμορφώσεις προνομίων, συμπεριλαμβανομένων των προνομίων υγείας, των ευέλικτων ωρών εργασίας και των προγραμμάτων συνεχούς μάθησης. Αυτά τα ευρήματα υπογραμμίζουν τον κρίσιμο ρόλο που παίζουν οι επιπλέον αυτές παροχές στην ενίσχυση της επωυμίας. Η παρούσα μελέτη προωθεί μια βαθύτερη κατανόηση της περίπλοκης σχέσης μεταξύ των προνομίων των εργαζομένων και της επωυμίας. Οι οργανισμοί που δίνουν προτεραιότητα σε ποικίλα και ελκυστικά πακέτα προνομίων δεν μόνο ενισχύουν την εργοδοτική τους μάρκα, αλλά αποκτούν και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον τομέα της προσέλκυσης και διατήρησης των κορυφαίων ταλέντων. Συνολικά, η μελέτη μας υπογραμμίζει τον κρίσιμο ρόλο που παίζει η δημιουργία και παροχή των προνομίων των εργαζομένων, στον καθορισμό της εργοδοτικής μάρκας και παρέχει αξιόλογες εισηγήσεις για το πώς οι οργανισμοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν στρατηγικά τα προνόμια για να αναβαθμίσουν τη θέση τους ως εργοδότες επιλογής.
Keywords: Εργασιακά προνόμια
Ενίσχυση εργοδότη
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KordilaIoannaMsc2023.pdf890.55 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons