Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29358
Author: Τζεβελέκης, Στέφανος
Title: Ανάλυση της επιχειρηματικής στρατηγικής της Netflix και οι προκλήσεις ανάπτυξής της στην κρίση της πανδημίας.
Alternative Titles: Analysis of Netflix 's business strategy and its development challenges during the crisis of pandemic.
Date Issued: 2022
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Τσιότρας, Γεώργιος
Abstract: Τα τελευταία χρόνια οι τηλεθεατές όλο και περισσότερο καταφεύγουν στις streaming πλατφόρμες, γοητευμένοι – σχεδόν συνεπαρμένοι – από το νέο μοντέλο τηλεθέασης που τους παρέχει πλούσιο περιεχόμενο και ψυχαγωγία από όλον τον κόσμο, χωρίς προγραμματισμένο ραντεβού με την τηλεόραση και κυρίως χωρίς διάλειμμα για διαφημίσεις. Κολοσσιαίες πλατφόρμες διανομής αλλά κυρίως παραγωγής τηλεοπτικού περιεχομένου εξαπλώθηκαν σε μεγάλες και μικρότερες αγορές. Κύρια προτίμηση μεταξύ των Over the Top Services (ΟΤΤ) είναι το Netflix. Ιδιόκτητο περιεχόμενο, ευκολία πλοήγησης, ευέλικτη πολιτική τιμολόγησης, απουσία διαφημίσεων: Αυτή είναι η «συνταγή της επιτυχίας» του Netflix των 200 εκατ. συνδρομητών παγκοσμίως. Η επιτυχία του Netflix μπορεί να αποδοθεί σε δύο στρατηγικές κινήσεις: μια διαδικασία επέκτασης τριών σταδίων σε νέες αγορές και οι τρόποι με τους οποίους συνεργάστηκε με αυτές τις αγορές. Ωστόσο, η στρατηγική για την παγκοσμιοποίηση του Netflix και πολλές από τις προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν είναι μοναδικές. Το Netflix πρέπει να εξασφαλίσει την περιοχή των συναλλαγών περιεχομένου,να διασφαλίσει την εκροή περιεχομένου ανά περιοχή, και μερικές φορές ανά χώρα. Πρέπει επίσης να αντιμετωπίσει ένα ευρύ φάσμα εθνικών κανονιστικών περιορισμών, όπως εκείνοι που περιορίζουν το περιεχόμενο που μπορεί να διατεθεί στις τοπικές αγορές. Η πανδημία του COVID-19 είναι μία ακόμη απο τις προκλήσεις που είχε να αντιμετωπίσει το Netflix, το οποίο φαίνεται ότι ‘’εξαργύρωσε’’ στον μέγιστο βαθμό αυτή την ευκαιρία. Με άλλα λόγια, η μετοχή της Netflix ωφελήθηκε από το ξέσπασμα της πανδημίας πολύ περισσότερο από άλλες εταιρείες. Στην παρούσα εργασία υιοθετήθηκε η ποσοτική μέθοδος και προέκυψαν σημαντικά ευρήματα σχετικά με τις προκλήσεις και δυσκολίες που αντιμετώπισε η Netflix κατά την περίοδο της πανδημίας. Αυτό που βρέθηκε είναι ότι η περίοδος αυτή έδωσε τη δυνατότητα σε αρκετούς να αποκτήσουν περισσότερο διάθεσιμο χρόνο ψυχαγωγίας με αποτέλεσμα να στρέφονται στην παρακολούθηση του περιεχόμενου του Netflix καθημερινά.
Keywords: NETFLIX
Streaming πλατφόρμες
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TzevelekisStefanosMsc2023.pdf2.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.