Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29347
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΠαρδάλη, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2023-09-20T05:57:11Z-
dc.date.available2023-09-20T05:57:11Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29347-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ερευνά τις αρχές εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στους επιχειρηματικούς οργανισμούς και εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο εκείνες υλοποιούνται μέσα από το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού. Μέσα από την προσέγγιση δυο case studies, θα αναζητήσουμε τις βασικές λειτουργίες του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού και πως εκείνες συνεισέφεραν στην επιτυχημένη εφαρμογή των αρχών της ΔΟΠ. Στο πρώτο κεφάλαιο, αναπτύσσεται η βιβλιογραφική επισκόπηση των αρχών της ΔΟΠ και των κύριων εκφραστών της. Παράλληλα αναφέρονται τα εμπόδια για την αποτυχία της εφαρμογής αλλά και οι λόγοι υιοθέτησης των αρχών της ΔΟΠ. Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα περιηγηθούμε στις βασικές λειτουργίες του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού και αναλυθεί το περιεχόμενο της κάθε μιας. Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει δυο case studies, τα οποία θεωρούνται best practices και μέσα από αυτά, θα αναζητήσουμε τα κομβικά σημεία, στα οποία το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού έπαιξε καθοριστικό ρόλο.el
dc.description.abstractThis paper investigates the principles of Total Quality Management (TQM) implementation in business organizations and examines how they are executed through the Human Resources Department. Through the analysis of two case studies, we will explore the core functions of the Human Resources Department and how these functions contribute to the successful implementation of TQM principles. In the first chapter, we provide a literature review of TQM principles and its key proponents. We also discuss the barriers to unsuccessful implementation as well as the reasons for adopting TQM principles. In the second chapter, we delve into the fundamental functions of the Human Resources Department and analyze the content of each one. The third chapter includes two case studies considered as best practices. Through these case studies, we will identify key points where the Human Resources Department played a crucial role.en
dc.format.extent83el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΔΟΠel
dc.subjectΔΑΔel
dc.subjectΠοιότηταel
dc.subjectΒελτίωσηel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectTQMen
dc.subjectHRMen
dc.subjectQualityen
dc.subjectImprovementen
dc.subjectTrainingen
dc.titleΟ ρόλος του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού στην αποτελεσματική εφαρμογή της ΔΟΠ σε μια επιχείρηση.el
dc.title.alternativeThe role of the HR Department in the effective implementation of the TQM in business.en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PardaliEvangeliaMsc2023.pdf2.48 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons