Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29216
Title: Η θεωρία της ψαλτικής τέχνης στα δημοτικά τραγούδια: διδακτικές προσεγγίσεις της τροπικότητας και της σημειογραφίας
Other Titles: Theory of the chanting art through Greek folk songs: teaching approaches for modality and notation»
Authors: Καραβίδας, Άγγελος
Keywords: Ψαλτική τέχνη
Βυζαντινή μουσική
Τροπικότητα
Σημειογραφία βυζαντινής μουσικής
Δημοτικά τραγούδια
Θεωρία βυζαντινής μουσικής
Διδακτική της ψαλτικής
Διδακτικές προσεγγίσεις
Issue Date: 2023
Publisher: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Abstract: Μέσα από μια διαδικασία συλλογής, καταχώρησης και ανάλυσης επιλεγμένων δημοτικών τραγουδιών σε βυζαντινή σημειογραφία, έγινε προσπάθεια για την δημιουργία ενός διδακτικού μοντέλου. Το μοντέλο αυτό στοχεύει στην κατανόηση από πλευράς μαθητών βασικών στοιχείων της τροπικότητας της Βυζαντινής μουσικής (Ψαλτικής Τέχνης), καθώς και στοιχείων της Σημειογραφίας της. Με πυλώνα τα ελληνικά δημοτικά τραγούδια απότοκος σκοπός της εργασίας είναι να γνωρίσει ο μαθητής στοιχεία της Θεωρίας και της Σημειογραφίας της Ψαλτικής Τέχνης.
Description: Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της πτυχιακής μόνο σε ηλεκτρονική μορφή.
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29216
Rights: Δηλώνω υπευθύνως ότι όλα τα στοιχεία σε αυτήν την εργασία τα απέκτησα, τα επεξεργάσθηκα και τα παρουσιάζω σύμφωνα με τους κανόνες και τις αρχές της ακαδημαϊκής δεοντολογίας, καθώς και τους νόμους που διέπουν την έρευνα και την πνευματική ιδιοκτησία. Δηλώνω επίσης υπευθύνως ότι, όπως απαιτείται από αυτούς τους κανόνες, αναφέρομαι και παραπέμπω στις πηγές όλων των στοιχείων που χρησιμοποιώ και τα οποία δεν συνιστούν πρωτότυπη δημιουργία μου.
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Π)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaravidasAngelosPe2023.pdf3.5 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons