Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29164
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓιαννούλη, Βασιλικήel
dc.contributor.authorΔρογούτη, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2023-07-17T06:44:21Z-
dc.date.available2023-07-17T06:44:21Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29164-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΘέμα της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της σχολικής εμπειρίας των Διπλά Ιδιαίτερων ενήλικων ατόμων, χαρισματικών ατόμων που εμφανίζουν παράλληλα πολύ υψηλή νοημοσύνη και άλλη διαγνωσμένη ειδική εκπαιδευτική ανάγκη, μίας ιδιαίτερα ετερογενούς ομάδας, και, συνάμα, ενός ιδιαίτερα παραμελημένου πληθυσμού στην έρευνα αλλά και στη σχολική πραγματικότητα. Η διάγνωση της ιδιαίτερης αυτής κατηγορίας είναι δύσκολη και οι μαθητές αυτοί βιώνουν χαμηλή αυτοαντίληψη και αυτοεκτίμηση, αφού δεν αναπτύσσονται πλήρως και ολόπλευρα οι δυνατότητές τους, ενώ βρίσκονται αντιμέτωποι με συναισθηματικά προβλήματα, άγχος ή και κατάθλιψη, και βιώνουν έντονη κοινωνική απομόνωση, αδυνατώντας να βρουν άτομα στον κοινωνικό τους περίγυρο, που να συνάδουν με τις υψηλές τους δυνατότητες αλλά και να κατανοούν τις ιδιαιτερότητές τους. Η εργασία αυτή αποτελεί μία Ποιοτική Έρευνα, στην οποία διερευνάται η σχολική εμπειρία των Διπλά Ιδιαίτερων ατόμων και ο ρόλος που οι γονείς, οι δάσκαλοι και οι συμμαθητές διαδραματίζουν στη διαμόρφωση της σχολικής εμπειρίας. Συμμετέχοντες της έρευνας ήταν 5 Διπλά Ιδιαίτερα Ενήλικα Άτομα, οι σχολικές εμπειρίες των οποίων διερευνήθηκαν μέσω ημιδομημένων συνεντεύξεων και αναλύθηκαν με Ποιοτική Ανάλυση Περιεχομένου. Η σημασία της παρούσας έρευνας έγκειται στο ότι στη διεθνή βιβλιογραφία υπάρχουν λίγες έρευνες που εξετάζουν τις βιωμένες εμπειρίες των Διπλά Ιδιαίτερων Ατόμων ενώ στη χώρα μας ένα τέτοιο αντικείμενο μελέτης απουσιάζει παντελώς. Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται και σχολιάζονται.el
dc.format.extent158el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.titleΕνήλικα άτομα που εμφανίζουν παράλληλα πολύ υψηλή νοημοσύνη και άλλη διαγνωσμένη ειδική εκπαιδευτική ανάγκη: η σχολική εμπειρία τους και οι απόψεις τους για τον ρόλο της οικογένειας, των εκπαιδευτικών και των συνομηλίκωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DrogoutiGeorgiaMSc2021.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons