Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29107
Author: Πυργελή, Μαρία
Title: Διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών: η περίπτωση των ασθενών αποκατάστασης στους οργανισμούς υγείας
Date Issued: 2023
Department: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Τμήμα Βαλκανικών Σλαβικών & Ανατολικών Σπουδών (ΒΣΑΣ)
Supervisor: Σαρρή, Αικατερίνη
Abstract: Αυτή η μελέτη είχε ως στόχο να διερευνήσει τη σχέση μεταξύ της ικανοποίησης των εργαζομένων, της αφοσίωσης των ασθενών και των διαφόρων διαστάσεων της απόδοσης του νοσοκομείου. Συλλέχθηκαν δεδομένα από 107 εργαζόμενους και 79 ασθενείς σε νοσοκομείο της Ελλάδας. Η μελέτη χρησιμοποίησε τη συσχέτιση Pearson και την ανάλυση πολλαπλής παλινδρόμησης για να καθορίσει την ισχύ και την κατεύθυνση των σχέσεων μεταξύ των μεταβλητών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπήρχε θετική συσχέτιση μεταξύ της ικανοποίησης των εργαζομένων και της αφοσίωσης των ασθενών. Επιπλέον, η ικανοποίηση από την αξιοπιστία του νοσοκομείου, την ανταπόκριση, τις δομές και την επικοινωνία του προσωπικού βρέθηκαν να είναι σημαντικοί παράγοντες πρόβλεψης της αφοσίωσης των ασθενών. Η μελέτη βρήκε επίσης μια θετική σχέση μεταξύ της αφοσίωσης των ασθενών και των οργανωτικών αλλαγών. Τα ευρήματα έχουν σημαντικές επιπτώσεις για τους διευθυντές νοσοκομείων και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής που επιδιώκουν να βελτιώσουν την ποιότητα της περίθαλψης που παρέχεται από τα νοσοκομεία. Θα πρέπει να διεξαχθεί περαιτέρω έρευνα για τη διερεύνηση των αιτιακών σχέσεων μεταξύ αυτών των μεταβλητών και για τη διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων που στοχεύουν στη βελτίωση της ικανοποίησης των εργαζομένων και της πίστης των ασθενών στα νοσοκομεία.
Information: Διατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Rights: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Τμήμα Βαλκανικών Σλαβικών & Ανατολικών Σπουδών (Δ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PyrgeliMariaPhD2023.pdf5.68 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons