Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28903
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΧρυσίδης, Λάζαροςel
dc.date.accessioned2023-05-15T06:35:23Z-
dc.date.available2023-05-15T06:35:23Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28903-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΗ παρακάτω εργασία με αντικείμενο την διερεύνηση της “Ύπαρξης του τρίτου προσώπου στον τομέα της διαφήμισης” εξετάζει την στάση που έχουν οι καταναλωτές απέναντι σε διάφορους τομείς της διαφήμισης. Αρχικά, η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την χρήση ενός ερωτηματολογίου σε ένα δείγμα 303 ατόμων, το οποίο απάντησε σε μια σειρά από ερωτήσεις που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με την διαφήμιση. Στην συνέχεια χρησιμοποιήθηκαν εργαλεία όπως η Exploratory Factor Analysis (EFA) προκειμένου να προσδιοριστεί ο αριθμός των παραγόντων που προκύπτουν από τις απαντήσεις των συμμετεχόντων στην έρευνα. Έπειτα η μέθοδος ανάλυσης paired t-test επιβεβαίωσε την ύπαρξη ή όχι του φαινομένου του τρίτου προσώπου στα ζεύγη των ερωτήσεων και τέλος μέσω της χρήσης της μεθόδου τμηματοποίησης k-means, προέκυψαν οι ομάδες που απαρτίζουν τους ερωτηθέντες. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν, ότι οι συμμετέχοντες κατηγοριοποίησαν τις ερωτήσεις του ερωτηματολογίου σε 3 παράγοντες. Το περιεχόμενο των παραγόντων αφορά ερωτήσεις που έχουν ως περιεχόμενο την επιρροή στο άτομο, το περιεχόμενο της διαφήμισης και τον σκεπτικισμό. Επίσης η επίδραση του τρίτου προσώπου επιβεβαιώνεται στο σύνολο των ερωτήσεων εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις. Τέλος, οι καταναλωτές ομαδοποιήθηκαν σε τέσσερις ομάδες για κάθε έναν από τους τρείς παράγοντες.el
dc.format.extent96el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΤρίτο πρόσωποel
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.titleΟ ρόλος της επίδρασης του τρίτου ατόμου στη συμπεριφορά του καταναλωτήel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένωνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChrysidisLazarosMsc2023.pdf2.6 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons