Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28837
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΚράσιου, Ελένηel
dc.date.accessioned2023-04-25T13:09:39Z-
dc.date.available2023-04-25T13:09:39Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28837-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΣτην προσπάθεια εκσυγχρονισμού της Δημόσιας Διοίκησης επιχειρείται η εφαρμογή των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στους Δημόσιους Οργανισμούς, η υιοθέτηση μιας κουλτούρας βασισμένη στην ποιότητα και αποτελεσματικότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί η έννοια της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας προσαρμοσμένη στη διοικητική λειτουργία της 4ηςΥ.Πε Μακεδονίας και Θράκης ώστε να τονιστεί η αναγκαιότητα εφαρμογής της. Ακόμα να καταγραφούν οι απόψεις των εργαζομένων για τη στρατηγική της κεντρικής διοίκησης προς αυτή την κατεύθυνση και την εσωτερική λειτουργία του οργανισμού. Οι επιμέρους στόχοι της μελέτης αφορούν τα εξής ερευνητικά ερωτήματα: • Πως αντιλαμβάνονται οι εργαζόμενοι τη στρατηγική και τις ενέργειες της διοίκησης του Οργανισμού και αν αυτές συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας και αποτελεσματικότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών • Πόσο κατανοούν και πόσο εφαρμόζουν οι εργαζόμενοι κάποιες από τις αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και αν συμμετέχουν ενεργά στη συνεχή βελτίωση του συστήματος διοίκησης του οργανισμού. Η μέθοδος της έρευνας που χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή πρωτογενών στοιχείων ήταν ποσοτική με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Το ερωτηματολόγιο βασίστηκε στη μελέτη των αρχών της ΔΟΠ και των κριτηρίων του ΚΠΑ προσαρμοσμένο στις ιδιαιτερότητες του οργανισμού. Στάλθηκε στους εργαζόμενους μέσω υπέρ-συνδέσμου στους λογαριασμούς ηλεκτρονικής αλληλογραφίας τους. Η έρευνα έδειξε ότι η πλειοψηφία των εργαζομένων θεωρεί ότι η στρατηγική και οι ενέργειες της διοίκησης του οργανισμού συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας και αποτελεσματικότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Διαπιστώθηκε ακόμα, ότι οι εργαζόμενοι κατανοούν και συμφωνούν με τις αρχές της ΔΟΠ σε ικανοποιητικό βαθμό. Τέλος, παρατηρήθηκε ότι υπάρχει ένα στατιστικά σημαντικό ποσοστό εργαζομένων που εφαρμόζει τις αρχές της ΔΟΠ, ενώ ελάχιστος είναι ο βαθμός συμμετοχής των εργαζομένων στην εφαρμογή συστήματος διοίκησης για τη βελτίωση ποιότητας των υπηρεσιών.el
dc.format.extent114el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΠοιότηταel
dc.subjectΑποτελεσματικότηταel
dc.subjectΔιοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)el
dc.subjectΥπηρεσίες Υγείαςel
dc.subject4η Υ.Πε Μακεδονίας και Θράκηςel
dc.titleΠοιότητα και αποτελεσματικότητα στη διοικητική λειτουργία της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας και Θράκηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημόσια Διοίκησηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KrasiouEleniMsc2023.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.