Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28803
Title: Η σχέση της μουσικής με τη διαφήμιση με εφαρμογές σε τηλεοπτικές διαφημίσεις στην Κύπρο κατά την εικοσαετία 2000 – 2020 και πως οι τηλεοπτικές διαφημίσεις επηρεάζουν τον Κύπριο καταναλωτή
Authors: Ιωαννίδου, Δέσποινα
Keywords: Διαφήμιση
Μουσική
Τηλεόραση
Επίδραση της μουσικής
Κύπριοι καταναλωτές
Issue Date: 2023
Publisher: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Abstract: Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη χρήση της μουσικής στις τηλεοπτικές διαφημίσεις, ως μέσο επιρροής και επίδρασης στους υποψήφιους καταναλωτές. Είναι ευρύτατα διαδεδομένη η άποψη, ότι η τηλεόραση είναι ένα διαφημιστικό μέσο το οποίο προτιμάται πολύ περισσότερο σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο μέσο, από τους διαφημιστές και τις διαφημιστικές εταιρίες, για να προβάλουν τα διαφημιστικά μηνύματα, εφόσον η τηλεόραση έχει την δυνατότητα να απευθύνεται σε ένα τεράστιο αριθμό καταναλωτών, με ποικίλους τρόπους όπως μέσω της εικόνας, μέσω του ήχου και επίσης μέσω των κινουμένων σχεδίων. Πιο συγκεκριμένα, θα διερευνηθεί η σχέση της μουσικής με τη διαφήμιση στα τεκταινόμενα της Κύπρου κατά την εικοσαετία 2000 με 2020 και πως επηρεάζουν τον Κύπριο καταναλωτή οι διαφημίσεις που ενσωματώνουν μουσικά ακούσματα ως μέσο πειθούς. Η διαφήμιση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του τομέα του Μάρκετινγκ καθώς μέσω αυτής προωθούνται ιδέες, αγαθά, υπηρεσίες που οι επιχειρήσεις διαθέτουν προς πώληση. Μέσω της διαφήμισης και των τεχνικών που επιστρατεύεται κοινοποιούνται στους υποψήφιους αγοραστές τα πλεονεκτήματα, η ποιότητα, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Συνεπώς, αξίζει να διερευνηθεί και να γνωστοποιηθεί μέσω της έρευνας ο τρόπος που δρα η μουσική στα πλαίσια της διαφήμισης και πώς αυτή επηρεάζει το καταναλωτικό κοινό και συγκεκριμένα το κυπριακό καταναλωτικό κοινό. Με σκοπό να υλοποιηθεί η έρευνα επιστρατεύθηκε το ερωτηματολόγιο προκειμένου να διερευνηθούν τα εξής ερευνητικά ερωτήματα αναφορικά με τη συσχέτιση της μουσικής και της τηλεοπτικής διαφήμισης στην Κύπρο κατά τα έτη 2000 με 2020. Σε αυτή την έρευνα συμμετείχαν 106 άτομα. Οι περισσότερες ήταν γυναίκες (Ν=66, 62.9%) και το 37.1% (N=40) αυτών ήταν άντρες. Από την έρευνα προέκυψε πως μια διαφήμιση στοχεύει να προκαλέσει ένα συγκεκριμένο συναίσθημα ή διάθεση μέσω της μουσικής, αισθάνονται σε μέτριο βαθμό ότι έχει επίδραση σε αυτούς, πιστεύουν ότι η χρήση μουσικής στις διαφημίσεις κάνει το προϊόν να εκτυπώνεται στη μνήμη του καταναλωτή πιο εύκολα και πιστεύουν ότι με την ενσωμάτωση της μουσικής στη διαφήμιση, μία εταιρεία γίνεται πιο αξιόπιστη προς τον καταναλωτή αναφορικά με το προϊόν που διαφημίζεται.
Description: Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της πτυχιακής μόνο σε ηλεκτρονική μορφή.
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28803
Rights: Creative Commons
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Π)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IoannidouDespoinaPe2023.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons