Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28672
Author: Καραπαύλου, Γεωργία-Ελευθερία
Title: Εταιρική κοινωνική ευθύνη και πως αυτή επηρεάζει το εταιρικό Brand name ως εργοδότη και ποιες οι επιδράσεις του στην ικανοποίηση και την παραμονή των εργαζομένων στην εταιρεία. Περιορισμοί και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.
Date Issued: 2023
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων
Supervisor: Γρούγιου, Βασιλική
Abstract: Ο κλάδος του μάρκετινγκ και αυτός του ανθρώπινου δυναμικού φαίνονται ως δύο τομείς που μεταξύ τους δεν έχουν κάποια επαφή. Αυτή η ιδέα, όμως, είναι εσφαλμένη αν λάβουμε υπόψη ότι η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (Ε.Κ.Ε.) αποτελεί ένα τουλάχιστον κοινό σημείο επαφής αυτών των δύο. Όπως αναφέρουν οι ερευνητές της έρευνας μας υπάρχουν πρακτικές που αν και φαινομενικά ανήκουν στο μάρκετινγκ, όταν το σημείο αναφοράς είναι το ανθρώπινο δυναμικό μιας επιχείρησης τότε μιλάμε για πρακτικές προσωπικού που βρίσκονται κάτω από το φάσμα της Ε.Κ.Ε.. Τι συμβαίνει όμως όταν εμπλέκεται σε αυτό και η «Επωνυμία Εργοδότη», το όνομα δηλαδή της επιχείρησης ως καλός ή κακός εργοδότης; Ποια είναι τα αποτελέσματα αυτής της σχέσης όσον αφορά την ικανοποίηση των εργαζομένων (employee satisfaction) και την παραμονή τους (intention to stay) στη συγκεκριμένη επιχείρηση. Για να μελετηθούν τα παραπάνω ερωτήματα πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με την μέθοδο του ερωτηματολογίου, από το οποίο προήλθε ένα δείγμα εκατό εβδομήντα τριών ατόμων. Έπειτα πραγματοποιήθηκε η ανάλυση αυτού του δείγματος μέσω των στατιστικών προγραμμάτων IBM SPSS STATISTICS 20 και του SmartPLS 4. Από τα αποτελέσματα της έρευνας παρατηρήσαμε ότι οι σχέσεις του μοντέλου μελέτης, όπως αυτές διαμορφώθηκαν από την βιβλιογραφική ανασκόπηση, ισχύουν και μάλιστα είναι στατιστικά σημαντικές. Φυσικά υπάρχουν περιορισμοί στην συγκεκριμένη έρευνα με πιο σημαντικοί από αυτούς να είναι ο χρόνος κυκλοφορίας του ερωτηματολογίου και το μικρό σχετικά δείγμα της έρευνας. Η ανάγκη για την διεξαγωγή άλλων ερευνών για το συγκεκριμένο αντικείμενο είναι μεγάλη και η πραγματοποίηση της θα δώσει πλούσια ερευνητικά αποτελέσματα.
Keywords: Corporate Social Responsibility
Employer Branding
Employee Satisfaction
Intention to Stay,
Survey
Greece
Appears in Collections:ΠΜΣ Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KarapavlouGeorgiaEleftheriaMsc2023.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.