Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28642
Author: Μαυροπούλου, Μάρθα
Date Issued: 2023
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή
Supervisor: Φαχαντίδης, Νικόλαος
Abstract: Η παρούσα έρευνα αποτελεί μια συστηματική βιβλιογραφική επισκόπηση των ζητημάτων κοινωνικής φύσης που απαντώνται στη βιβλιογραφία σε σχέση με τα μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα. Σκοπός της εργασίας ήταν ο εντοπισμός αυτών των κοινωνικών ζητημάτων και η συστηματική μελέτη τους, για μια καλύτερη κατανόηση του θέματος. Για την εκπόνηση της εργασίας, εκτός από τον προσδιορισμό του θέματος ως αρχικού βήματος, απαραίτητος υπήρξε ο καθορισμός των βάσεων δεδομένων και των λέξεων κλειδιών για την αναζήτηση. Τα αποτελέσματα της αναζήτησης οδήγησαν τελικά σε δεκαέξι άρθρα που αποτέλεσαν το δείγμα της συστηματικής ανασκόπησης. Μεθοδολογικά, το πρωτόκολλο PRISMA ήταν αυτό στο οποίο βασίστηκε η παρούσα ανασκόπηση. Τα αποτελέσματα από την ανάλυση των κειμένων φανέρωσαν πέντε κατηγορίες στις οποίες εντάσσονται τα ζητήματα κοινωνικής φύσης που εντοπίστηκαν στα κείμενα. Οι πέντε κατηγορίες των ζητημάτων που εντοπίστηκαν είναι η ανατροφοδότηση, η σχέση εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου, η ομάδα των εκπαιδευόμενων, η κοινωνική υποστήριξη και η αυτορρύθμιση στη μάθηση.
Keywords: MOOCs και αλληλεπίδραση
Social support in MOOCs
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MavropoulouMarthaMsc2023.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons