Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28566
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣτάμου, Λελούδαel
dc.contributor.authorΑγγελόπουλος, Ευάγγελοςel
dc.date.accessioned2023-02-24T11:54:47Z-
dc.date.available2023-02-24T11:54:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28566-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΜέσα από την παρούσα έρευνα επιχειρήθηκε να διερευνηθεί η εμπειρία της συμμετοχής μαθητών ωδείου σε ένα σύνολο κοινοτικής μουσικής που υλοποιείται στο τυπικό εκπαιδευτικό ωδειακό πλαίσιο. Τα ερευνητικά ερωτήματα, που τέθηκαν, είναι τα ακόλουθα: α) ποια είναι η επίδραση της κοινοτικής μουσικής δράσης που υλοποιήθηκε στο ωδειακό πλαίσιο στην αυτοεκτίμηση των συμμετεχόντων μαθητών ωδείου, β) ποια είναι η επίδραση της δράσης στην απόλαυση της διαδικασίας της μουσικής πράξης στο πλαίσιο του συνόλου κοινοτικής μουσικής, γ) ποια είναι η επίδραση της δράσης στον τρόπο που οι συμμετέχοντες θεωρούν ότι σχετίζονται με τους συμμαθητές και στα συναισθήματα που βιώνουν μέσα στην ομάδα και δ) ποια είναι η στάση των συμμετεχόντων απέναντι σε στοιχεία που αφορούν στη μουσική σπουδή (μουσική μάθηση στο κοινοτικό πλαίσιο, σπουδή του οργάνου, κίνητρα για μελέτη, στάση απέναντι στον ωδειακό θεσμό). Για την εκπλήρωση του ερευνητικού σκοπού και την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων έγινε παρέμβαση συνολικής διάρκειας 23 εβδομάδων. Τρεις συμμετέχοντες στη δράση που εκπροσωπούν διαφορετική ηλικιακή ομάδα ο καθένας επιλέχθηκαν για να συμμετάσχουν σε ημιδομημένη συνέντευξη με τον ερευνητή. . Η έρευνα διενεργήθηκε στο δημοτικό ωδείο στην ευρύτερη περιοχή μεγάλου αστικού κέντρου στη βόρεια Ελλάδα. Για την ανάλυση των συνεντεύξεων χρησιμοποιήθηκε η θεματική ανάλυση από την οποία αναδύθηκαν οι παρακάτω τέσσερις θεματικές: H συμμετοχή στη συγκεκριμένη κοινοτική μουσική δράση: α) αυξάνει τον θαυμασμό των τρίτων προς το άτομο που συμμετέχει, β) συμβάλλει στην βελτίωση της προσωπικής εικόνας των συμμετεχόντων, , γ) δημιουργεί την αίσθηση του ανήκειν και δ) βιώνεται ως διασκεδαστική διαδικασία και δημιουργεί κίνητρα μουσικής αυτοβελτίωσης και συνέχισης της μουσικής σπουδής.el
dc.format.extent51el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.titleΗ διερεύνηση της εμπειρίας σπουδαστών ωδείου από την συμμετοχή τους σε κοινοτική μουσική δράση στο ωδειακό πλαίσιο: μια πιλοτική μελέτη πολλαπλών περιπτώσεωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσική και Κοινωνίαel
Appears in Collections:ΠΜΣ Μουσική και Κοινωνία (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AngelopoulosEvangelosMsc2023.pdf755.4 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons