Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28557
Author: Λεπιδά, Αργυρώ
Title: Ο ρόλος της αποκάλυψης στην εγγενή διαφήμιση
Date Issued: 2023
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Η παρούσα μελέτη διερευνά τη σημασία της εγγενούς διαφήμισης στο σύγχρονο μάρκετινγκ και το πώς η αποκάλυψη της επηρεάζει την αποτελεσματικότητά της. Τα τελευταία χρόνια η χρήση της εγγενούς διαφήμισης έχει αυξηθεί σημαντικά, προσελκύοντας παράλληλα την προσοχή των ακαδημαϊκών και των ερευνητών. Με γνώμονα την ελληνική και ξένη βιβλιογραφία, αναλύονται οι βασικές έννοιες της εγγενούς διαφήμισης, τα είδη της καθώς και πως αξιολογούνται σε σχέση με τη παραδοσιακή διαφήμιση ενώ ερμηνεύεται η εμπλοκή και η στάση του καταναλωτή σύμφωνα με το μοντέλο γνώσης πειθούς. Η εργασία μελετά και εστιάζει στους κανονισμούς αποκάλυψης, τη δημιουργία κατάλληλου περιεχομένου και τις δημιουργικές στρατηγικές και πως αυτές επηρεάζουν τόσο τον καταναλωτή όσο και την επωνυμία. Μελετάται η αποκάλυψη των εγγενών διαφημίσεων σύμφωνα με τα δεδομένα των τελευταίων ετών, πως αυτή επηρεάζει καταναλωτική συμπεριφορά καθώς και την αποτελεσματικότητα της εγγενούς διαφήμισης. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση βασίστηκε σε πηγές των τελευταίων ετών, επιστημονικές δημοσιεύσεις αλλά και διαχρονικές θεωρίες στο τομέα της διαφήμισης. Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας πραγματοποιείται επίσης μια πρωτογενής έρευνα σε δείγμα 60 ατόμων όπου διαμοιράστηκαν δύο ερωτηματολόγια που περιείχαν δύο διαφημίσεις, μία με αποκάλυψη και μία χωρίς. Η έρευνα διενεργήθηκε στη προσπάθεια να προσδιοριστεί το αν και σε τι βαθμό η αποκάλυψη καθορίζει την αποτελεσματικότητά της εγγενούς διαφήμισης ως προς τη στάση του καταναλωτή σύμφωνα με τρεις μεταβλητές: τη διαφήμιση, την επωνυμία και την εταιρεία. Στο τελευταίο μέρος της έρευνας παρατίθενται τα συμπεράσματα και η αποτύπωση των βασικών σημείων της έρευνας σε σχέση με την βιβλιογραφία και τα αποτελέσματα. Παράλληλα υποβάλλονται προτάσεις για μελλοντική έρευνα και άρση των περιορισμών της παρούσας. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα βοηθήσουν τόσο τους ακαδημαϊκούς όσο και τους επαγγελματίες του αντικειμένου.
Keywords: Ψηφιακό μάρκετινγκ
Εγγενής διαφήμιση
Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων
Φυσική διαφήμιση
Δημιουργική στρατηγική
Ρόλος της επωνυμίας
Συγκάλυψη
Προωθούμενες λίστες και προϊόντα
Εμπλοκή
Στάση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Rights: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LepidaArgyroMsc2023.pdf6.12 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons