Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28532
Author: Χαριτίδου, Ελένη
Title: Η επίδραση των πολιτικών πράσινου μάρκετινγκ εταιρειών μόδας στη συμπεριφορά του καταναλωτή
Alternative Titles: The impact of fashion companies green marketing policies on consumer behavior
Date Issued: 2023
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η τεκμηρίωση και η μελέτη μιας ειδικής ενότητας για τις νέες τάσεις στο μάρκετινγκ, όπου οι προοπτικές ήταν ισχυρότερες την τελευταία δεκαετία. Αυτή η νέα τάση είναι Πράσινο Μάρκετινγκ. Η βιωσιμότητα σε συνδυασμό με την επιχειρηματική ιδέα και την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη φέρουν την τελευταία δεκαετία τεράστιες και σκληρές αντιπαραθέσεις, που εκτείνονται από τον συνεχή ανταγωνισμού, δεδομένης της αυξανόμενης οικολογικής συνείδησης του καταναλωτικού πληθυσμού. Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται η ανάλυση των παραπάνω όρων όπως και για τους όρους του «πράσινου» προϊόντος και αναφέρονται και αναλύονται ορισμένες επώνυμες «πράσινες εταιρείες και οι πρακτικές τους. Ακόμη παρουσιάζεται και ένα σημαντικό ζήτημα που πλήττει την «πράσινη επιχειρηματικότητα» το οποίο είναι το «πράσινο ξέπλυμα». Στη συνέχεια η η μελέτη επικεντρώνεται στη συμπεριφορά του καταναλωτή απέναντι στα «φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα» και επιχειρήσεις. Ακολούθως, παραθέτοντας τα στοιχεία έρευνας για την συμπεριφορά των καταναλωτών που πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίου και αναλύοντας και σχολιάζοντας τα δεδομένα, τα οποία παρουσιάζουν ότι οι καταναλωτές σήμερα έχουν εξοικειωθεί πλέον με το «πράσινο προϊόν». Υπάρχουν όμως παράγοντες όπως οι τιμές των προϊόντων και οι μόδες/τάσεις που τους προβληματίζουν ως προς την αγορά αγαθών. Τέλος, η παρούσα εργασία καταλήγει σε συμπεράσματα και προτάσεις για την αποτελεσματικότητα του «πράσινου μάρκετινγκ».
Keywords: Πράσινο Μάρκετινγκ
Πράσινο Προϊόν
Πράσινη Επιχειρηματικότητα
Βιωσιμότητα
Πράσινο Ξέπλυμα
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CharititouEleniMsc2023.pdf3.61 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons