Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚασκάλης, Θεόδωροςel
dc.contributor.authorΣταματιάδου, Μαριαλέναel
dc.date.accessioned2023-02-13T07:55:52Z-
dc.date.available2023-02-13T07:55:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28442-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΣτις αρχές του εικοστού πρώτου αιώνα, δόθηκε αυξημένη έμφαση στην εκπαίδευση στους τομείς STEM. Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται μια αισθητή αύξηση του επιπέδου ανησυχίας σε παγκόσμια κλίμακα σχετικά με την ανάπτυξη της εκπαίδευσης STEM. Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι οι μόνοι που τονίζουν τη σημασία της ενίσχυσης των δεξιοτήτων STEM- το ίδιο κάνουν και οι φορείς χάραξης πολιτικής, οι μη κυβερνητικές οργανώσεις και οι οργανώσεις επιχειρήσεων και βιομηχανιών. Όλα αυτά σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστούν οι τρέχουσες και επερχόμενες κοινωνικές και οικονομικές προκλήσεις. Αυτή τη στιγμή λαμβάνουν χώρα διάφορα κινήματα εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης σε παγκόσμια κλίμακα. Ανακαλύφθηκε ότι έχουν δημιουργηθεί πολυάριθμα ιδρύματα που υποστηρίζουν την εκπαίδευση και την επικοινωνία STEM από την κυβέρνηση, τα σχολεία και τις επιχειρήσεις. Οργανώθηκαν οι νέες μέθοδοι ενσωμάτωσης του περιεχομένου και των πρακτικών μεταξύ των μαθηματικών, της μηχανικής, της τεχνολογίας και της επιστήμης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία των αρχών που ενισχύουν την εκμάθηση περίπλοκων εννοιών από τους μαθητές. Λόγω του πρακτικού χαρακτήρα αυτού του σχολικού αντικειμένου, οι μαθητές μπόρεσαν να μάθουν πώς να αντιλαμβάνονται εννοιολογικά αυτά που έμαθαν και να τα φέρνουν στο πλαίσιο πραγματικών εφαρμογών. Είναι κοινή πεποίθηση ότι η αύξηση της έκθεσης των μαθητών στη μηχανική μέσω της δημιουργίας νέων προγραμμάτων μηχανικής ή της ενσωμάτωσης του περιεχομένου της μηχανικής στη μελέτη των θετικών επιστημών, της τεχνολογίας και των μαθηματικών θα βελτιώσει τις ακαδημαϊκές επιδόσεις των μαθητών και το ενδιαφέρον τους για αυτούς τους τομείς. Σε μια προσπάθεια να παρέχουν μεγαλύτερο πλαίσιο για τα θέματα που καλύπτονται στις θετικές επιστήμες, τα μαθηματικά και την τεχνολογία, ορισμένα έθνη έχουν διερευνήσει τη δυνατότητα ανάπτυξης προγραμμάτων σπουδών μηχανικής για χρήση στα εκπαιδευτικά τους ιδρύματα. Άλλες χώρες αρχίζουν να ενσωματώνουν θέματα μηχανικής στα εκπαιδευτικά τους προγράμματα για την τεχνολογία. Στο παραπάνω πλαίσιο πραγματοποιείται η παρούσα εργασία. Συντέθηκε στο πλαίσιο της αποτύπωσης της επίδρασης της διδασκαλίας STEM και της επίδρασης της τελευταίας σε δημιουργία μαθημάτων για μαθητές του Γυμνασίου στην Ελλάδα. Η δε μελέτη περίπτωσης αφορά το μάθημα της Φυσικής.el
dc.format.extent155el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΠροσομοιωμένη εκμάθησηel
dc.subjectSTEMen
dc.titleΠροσομοιωμένη εκμάθηση ηλεκτρονικής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
StamatiadouMarialenaMsc2023.pdf1.86 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons