Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28398
Author: Σουλίδου, Αντωνία
Title: Τα κίνητρα που επιδρούν στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για δραστηριότητες σχετικές με επώνυμα προϊόντα
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Το αντικείμενο της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη των διαφορετικών κινήτρων χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πως αυτά επιδρούν στην χρήση αυτών από τους καταναλωτές. Με τη βοήθεια της θεωρία της χρήσης και ευχαρίστησης (use and gratification), θα προσπαθήσουμε να ερμηνεύσουμε πως τα κίνητρα οδηγούν τους καταναλωτές στη διενέργεια διαδικτυακών δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τις εταιρίες (brands). Μέσω της έρευνας που θα διεξαχθεί, θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στο ερώτημα, πως επιδρούν τα διαφορετικά κίνητρα για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην διαδικτυακή καταναλωτική δραστηριότητα που σχετίζεται με τις εταιρίες. Συγκεκριμένα με την κατανάλωση, την συνεισφορά και τη δημιουργία περιεχομένου που σχετίζεται με τις εταιρίες (COBRAs).
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SoulidouAntoniaMsc2022.pdf2.12 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons