Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27920
Author: Πάσχου, Θεοδώρα
Title: Predicting consumer emotions through mouse tracking on gamified marketing campaigns
Alternative Titles: Μοντέλο πρόβλεψης συναισθημάτων μέσω κινήσεων ποντικιού σε διαφημιστική καμπάνια με στοιχεία παιχνιδιού
Date Issued: 2022
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Supervisor: Πρωτόγερος, Νικόλαος
Abstract: Μοντέλο πρόβλεψης συναισθημάτων μέσω κινήσεων ποντικιού σε διαφημιστική καμπάνια με στοιχεία παιχνιδιού.
Keywords: Mouse tracking
Gamification
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PaschouTheodoraMsc2022.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons