Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27826
Author: Βαρμάζη, Αντωνία
Title: Αντιλήψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την τεχνητή νοημοσύνη ως εργαλείο υποστήριξης της διδασκαλίας
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Supervisor: Κασκάλης, Θεόδωρος
Abstract: Στην παρούσα μελέτη διερευνήσαμε τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) ως εργαλείο υποστήριξης της διδασκαλίας. Επίσης, διερευνήσαμε τις απόψεις τους για την κατανόηση της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις ανησυχίες τους σχετικά με τη χρήση της στην εκπαίδευση καθώς και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν. Πραγματοποιήσαμε μια έρευνα μεταξύ 131 Ελλήνων εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων αυτής της μελέτης αποκάλυψαν ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν περιορισμένες γνώσεις για την Τεχνητή Νοημοσύνη και δεν γνωρίζουν πώς μπορεί να υποστηρίξει την διδακτική τους πρακτική. Παρόλα αυτά αντιλαμβάνονται την Τεχνητή Νοημοσύνη ως ευκαιρία για την εκπαίδευση.
In the present study, we investigated teachers’ perceptions of Artificial Intelligence as a tool to support their practice. We also investigated teachers’ understanding and concerns regarding the use of Artificial Intelligence in education and the challenges they face. We carried out a survey with 131 Greek K-12 teachers. The analysis of the survey responses suggests that the teachers have limited knowledge about AI and how it could support their practice. Nonetheless, they perceive it as an opportunity for education.
Keywords: Τεχνητή Νοημοσύνη
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών
Στάσεις εκπαιδευτικών
Τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση
Προκλήσεις
Artificial Intelligence
Teachers’ perceptions
Teachers’ attitudes
Artificial intelligence in education
Challenges
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VarmaziAntoniaMsc2022.pdf2.11 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons