Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27748
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΡάπτης , Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΤσομπανούδη, Μαρία Ραφαηλίαel
dc.date.accessioned2022-10-20T07:13:57Z-
dc.date.available2022-10-20T07:13:57Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27748-
dc.descriptionΠτυχιακό Project--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.descriptionΗ βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο του project μόνο σε ηλεκτρονική μορφή.el
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα αφορμάται από την έλλειψη της σημειογραφίας στην τέχνη του χορού και στοχεύει στη δημιουργία μιας χορευτικής παρτιτούρας ―σε μερική αντιστοιχία με τη μουσική παρτιτούρα― με την ζεύξη των χορευτικών κινήσεων πάνω στο επίπεδο ορισμένου ρυθμού και εν τέλει στη μελέτη αυτού του αποτελέσματος. Χορευτικές κινήσεις-ποιότητες-λειτουργίες βασισμένες στην προσωπική μου κιναισθητική αποκωδικοποίηση-ερμηνεία του μουσικού έργου του T. Takemitsu «And then I knew ‘twas wind».el
dc.format.extent59el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΧορευτική παρτιτούραel
dc.subjectΧορογραφίαel
dc.subjectΣχέση μουσικής με χορευτικής παρτιτούραςel
dc.subjectToru Takemitsuen
dc.subjectAnd then I knew 'twas winden
dc.titleΧορο-γραφώντας την πρόθεση του ήχου. Προτεινόμενη χορευτική παρτιτούρα που προκύπτει από την κιναισθητική αποκωδικοποίηση στοιχείων της μουσικής παρτιτούρας: έρευνα βασισμένη στο έργο του Toru Takemitsu - «And then I knew ‘twas wind».el
dc.typeBachelor's Degree Projecten
dc.contributor.committeememberΠασόπουλος, Σταμάτηςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Pr)el
Appears in Collections:Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Pr)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsompanoudiMariaRafailiaPr2022.pdf7.89 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons