Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27508
Author: Δαλαγιώργος, Παναγιώτης
Title: Η αφηγηματική στον κινηματογράφο ως μοχλός προώθησης προϊόντων, υπηρεσιών και ιδεών
Date Issued: 2022
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Η παρούσα μελέτη αποτελεί μια επισκόπηση της βιβλιογραφίας πάνω στο φαινόμενο της χρήσης αφηγηματικών μέσων και τεχνικών για την προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών και ιδεών στο πλαίσιο μυθιστορηματικών κινηματογραφικών παραγωγών. Μετά από μια σύντομη περιήγηση στα χαρακτηριστικά της αφηγηματικής, των οπτικοακουστικών μέσων στα οποία αυτή φιλοξενείται και των εννοιών του μάρκετινγκ περιεχομένου, το κεντρικό θέμα της τοποθέτησης προϊόντων στον κινηματογράφο, πρακτική η οποία αναπτύσσει μηνύματα-φορείς ιδεών, αναλύεται διεξοδικά μέσα από εξέχουσες μελέτες και μελέτη περιπτώσεων. Τα συμπεράσματα αφορούν μια γενική κατανόηση της πρακτικής, η οποία οξύνει την ακαδημαϊκή αντίληψη επί του θέματος, αλλά διευκολύνει και τον επιχειρησιακό σχεδιασμό αφηγηματικών μηνυμάτων προώθησης από την πλευρά των επιχειρήσεων.
Keywords: Storytelling
Cinema
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DalagiorgosPanagiotisMsc2022.pdf484.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.