Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27494
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΜαντρατζής, Παναγιώτηςel
dc.date.accessioned2022-09-20T06:30:16Z-
dc.date.available2022-09-20T06:30:16Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27494-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΗ χωροταξική διάταξη (layout) των καταστημάτων λιανικής πώλησης, αποτελεί μια στρατηγική marketing που βασίζεται σε τεχνικές προώθησης, με απώτερο στόχο να επηρεάσει τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Αποτελεί μια από τις βασικότερες ενέργειες προώθησης των προϊόντων, καθώς λαμβάνει χώρα στο σημείο της πώλησης, και έχει άμεση επαφή με τον καταναλωτή. Στοιχεία όπως η διάταξη του καταστήματος, η οργάνωση των εμπορευμάτων στα ράφια και η δημιουργία ειδικών προβολών, είναι μερικά από τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την εμπορική ανάδειξη των προϊόντων στο χώρο του λιανικού εμπορίου, με ισχυρό αντίκτυπο στην καταναλωτική συμπεριφορά. Σκοπός της παρούσας εργασίας, επομένως, ήταν η διερεύνηση της επίδρασης της χωροταξικής διάταξης μεγάλων supermarkets στην συμπεριφορά των καταναλωτών, η ανάδειξη πρακτικών για τα βέλτιστα αποτελέσματα και η αξιολόγηση πιθανών προκλήσεων. Για το σκοπό αυτό συλλέχθηκαν δεδομένα από 205 καταναλωτές μέσω ενός ερωτηματολογίου αξιολόγησης της αντίληψης και συμπεριφοράς τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν στατιστικά σημαντική επίδραση των χαρακτηριστικών της χωροταξικής διάταξης στη συναισθηματική και συμπεριφορική απόκριση των καταναλωτών.el
dc.format.extentΕκατόν είκοσι πέντεel
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΑτμόσφαιρα καταστήματος,el
dc.subjectΣτρατηγικό marketingel
dc.subjectΚαταναλωτήςel
dc.subjectΛιανικό εμπόριοel
dc.subjectΧωροταξική διάταξηel
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.titleΗ επίδραση της χωροταξικής διάταξης μεγάλων supermarkets στη συμπεριφορά του καταναλωτή:καλές πρακτικές και νέες προκλήσειςel
dc.title.alternativeEffect of supermarket layout on consumer behavior: good practices and new challengesen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MantratzisPanagiotisMsc2022.pdf2.44 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons