Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27476
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Σιπητάνου, Αθηνά | el |
dc.contributor.author | Κούγκας, Νικόλαος | el |
dc.date.accessioned | 2022-09-15T11:40:06Z | - |
dc.date.available | 2022-09-15T11:40:06Z | - |
dc.date.issued | 2022 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27476 | - |
dc.description | Διατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022. | el |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η αποτύπωση των επιμορφωτικών αναγκών και προσδοκιών των εκπαιδευτικών Μουσικής, ώστε να μπορεί να οργανωθεί η δια βίου εκπαίδευσή τους στηριγμένη σε ερευνητικά δεδομένα, προκειμένου να επιτευχθεί η επαγγελματική και προσωπική τους ανάπτυξη και η διαμόρφωση ενός σύγχρονου επαγγελματία εκπαιδευτικού Μουσικής. Στο πρώτο μέρος της διατριβής αποσαφηνίζονται έννοιες όπως επιμόρφωση ενηλίκων, επιμόρφωση εκπαιδευτικών και επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, ακολουθεί μία ιστορική αναδρομή στη Μουσική Εκπαίδευση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα από την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους μέχρι σήμερα, αναλύεται το προφίλ των εκπαιδευτικών Μουσικής που διδάσκουν στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο και στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το κεφάλαιο ολοκληρώνεται με την επιμόρφωσή τους. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε έρευνα στους εκπαιδευτικούς Μουσικής που εργάζονται στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Γενικής παιδείας αλλά και σε Μουσικά σχολεία, σε όλη την ελληνική επικράτεια με την χρήση ερωτηματολογίου, όπου διερευνήθηκαν η αξιολόγηση της προηγούμενης εμπειρίας τους σε προγράμματα επιμόρφωσης, οι ανάγκες που θεωρούν ότι καλύπτει η Συνεχιζόμενη εκπαίδευση και οι προσωπικές τους ανάγκες και προτιμήσεις για θεματικούς άξονες επιμόρφωσης. Συνολικά συμπληρώθηκαν 484 ερωτηματολόγια. Μετά από την ανάλυση των ερευνητικών αποτελεσμάτων, διαπιστώνουμε ότι οι εκπαιδευτικοί Μουσικής φαίνεται να μην είναι απόλυτα ικανοποιημένοι από τα προσφερόμενα επιμορφωτικά προγράμματα, ενώ ταυτόχρονα επιθυμούν να συμμετέχουν ενεργά στην οργάνωση και την υλοποίησή τους, δείχνοντας μία προτίμηση προς ευέλικτα προγράμματα και ως προς τη θεματολογία αλλά και την χρονική διάρκεια και επιζητώντας την σύνδεση θεωρίας και πράξης. | el |
dc.format.extent | 510 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | CC0 1.0 Παγκόσμια | el |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | en |
dc.subject | Επιμόρφωση | el |
dc.subject | Επαγγελματική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικοί Μουσικής | el |
dc.subject | Επιμορφωτικά προγράμματα | el |
dc.subject | Δια Βίου Μάθηση | el |
dc.title | Η μουσική εκπαίδευση στην Ελλάδα και η διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών μουσικής | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.committeemember | Καρτασίδου, Λευκοθέα | el |
dc.contributor.committeemember | Στάμου, Λελούδα | el |
dc.contributor.committeemember | Βαλκάνος, Ευθύμιος | el |
dc.contributor.committeemember | Πασχαλίδης, Γρηγόρης | el |
dc.contributor.committeemember | Διονυσίου, Ζωή | el |
dc.contributor.committeemember | Ζαφρανάς, Νικόλαος | el |
dc.contributor.department | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (ΕΚΠ) | el |
Appears in Collections: | Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (Δ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
KougkasNikolaosPhD2022.pdf | 4.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License