Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27047
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚωνσταντάρας, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΚαλιανιώτης, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2022-05-24T08:19:01Z-
dc.date.available2022-05-24T08:19:01Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27047-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι η αναφορά στα στοιχεία του μάρκετινγκ και τις ηγετικές ικανότητες των αρμόδιων ατόμων στο χώρο του ποδοσφαίρου αλλά και η εκτενή αναφορά σε σημαντικά τεχνολογικά συστήματα όπως το Hawkeye, του Goalreef, του VAR, του Goalline. Επιπροσθέτως, σκοπός είναι η αναφορά σε τεχνολογικά καινοτόμα γήπεδα όπως το MilanLab, το FootballLab. Τέλος απαραίτητη κρίνεται η αναφορά στους «νέους» όρους των ExpectedGoals και των Plus-MinusRatings. Δύο όρων που έχουν φέρει την επανάσταση στην εξέλιξη και στον τρόπο με τον οποίο αναλύεται το ποδόσφαιρο τα τελευταία χρόνια.el
dc.format.extent64el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΣτατιστικήel
dc.subjectΑνάλυσηel
dc.subjectΟπτικοποίησηel
dc.subjectΛήψη Αποφάσεωνel
dc.subjectΠοδόσφαιροel
dc.subjectΑνάλυση Δεδομένωνel
dc.titleΠοδόσφαιρο και ανάλυση δεδομένων: στατιστική ανάλυση οπτικοποίηση και λήψη αποφάσεωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένωνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KalianiotisDimitriosMsc2022.pdf790.17 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons