Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27033
Author: Δερενίδης, Θεοχάρης
Title: Η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών σε νοσηλευτικά ιδρύματα: περίπτωση μελέτης το Ν.Ι.Ο Αγιος Δημήτριο Θεσσαλονίκης
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια κατανόησης της βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών σε νοσηλευτικά ιδρύματα και εφαρμογής αυτής στο νοσοκομείο "Ο Άγιος Δημήτριος" της Θεσσαλονίκης. Με την βοήθεια του μοντέλου SERVQUAL, αναζητούνται οι μεταβλητές και οι διαστάσεις για να μετρηθεί και να αξιολογηθεί η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του εν λόγω νοσοκομείου. Η διπλωματική αποτελείται από δύο προσεγγίσεις: την θεωρητική, όπου αναλύεται η έννοια της ποιότητας υπηρεσιών, το εργαλείο SERVQUAL,οι διαστάσεις ποιότητας, η αντιλαμβανόμενη ποιότητα Ρ-Ε, τα Gaps Model , και πως μπορεί να συμβάλλει η διοίκηση σε έναν τόσο σημαντικό παράγοντα που λέγεται ικανοποίηση ασθενών. Η εμπειρική προσέγγιση της διπλωματικής , περιλαμβάνει την εφαρμογή της θεωρίας και της ανάλυσης των χασμάτων («αποκλίσεων») της ποιότητας, σε ένα ρεαλιστικό περιβάλλον όπως αυτό του νοσοκομείου «Ο Άγιος Δημήτριος».
Keywords: Ποιότητα υπηρεσιών υγείας
Μέθοδος SERVQUAL
Διαστάσεις ποιότητας
Αντιλαμβανόμενη ποιότητα P-E
Gaps model
Ικανοποίηση ασθενών
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DerenidisTheoharisMsc2022.pdf697.03 kBAdobe PDFView/Open
DerenidisTheoharisMsc2022extra.pdf296.19 kBAdobe PDFView/Open
DerenidisTheoharisMsc2022extra2.pdf119.92 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons