Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27001
Συγγραφέας: Πρίφτης, Αναστάσιος
Τίτλος: Εξόρυξη δεδομένων στη διερεύνηση και κατηγοριοποίηση της αποχώρησης / αφοσίωσης πελατών
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων
Επόπτης Καθηγητής: Γεωργίου, Ανδρέας
Περίληψη: Ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι εταιρίες, και ιδίως οι εταιρίες τηλεπικοινωνίας, είναι η αποχώρηση πελατών (customer churn). Αυτό συμβαίνει όταν ένας πελάτης αποφασίζει να εγκαταλείψει μια εταιρία για μια άλλη ανταγωνιστική. Στόχος της παρούσας μελέτης ήταν η δημιουργία του κατάλληλου μοντέλου προκειμένου να προβλεφθεί ποιοι πελάτες θα αποχωρήσουν λαμβάνοντας υπόψη κάποια χαρακτηριστικά και συμπεριφορές τους. Για την επίτευξη του στόχου έγινε χρήση τεχνικών εξόρυξης δεδομένων και, συγκεκριμένα, χρήση αλγορίθμων ταξινόμησης Μηχανικής Μάθησης καθώς και διαφόρων οπτικοποιήσεων. Επιπλέον, έγινε χρήση των απαραίτητων τεχνικών για την αξιολόγηση των δημιουργηθέντων μοντέλων, ώστε η εταιρία να γνωρίζει την ακρίβεια των προβλέψεων κι έτσι να είναι σε θέση να πάρει τις κατάλληλες αποφάσεις και να προβεί στις κατάλληλες ενέργειες που θα βοηθήσουν τελικά στην παραμονή του πελάτη στην εταιρία.
Λέξεις Κλειδιά: Εξόρυξη Δεδομένων
Απώλεια Πελατών
Μηχανική Μάθηση
Ταξινόμηση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PriftisAnastasiosMsc2021.pdf6.15 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons