Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26653
Author: Χασάπης, Στέλιος
Title: Η διερεύνηση της επίδρασης του εσωτερικού μάρκετινγκ στην αποτελεσματική διοίκηση μονάδων δια βίου μάθησης
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία
Supervisor: Ζαφειρόπουλος, Κωνσταντίνος
Abstract: Η επίδραση του εσωτερικού μάρκετινγκ στην αποτελεσματική διοίκηση μονάδων δια βίου μάθησης.
Keywords: Εσωτερικό μάρκετινγκ
Αποτελεσματική διοίκηση
Δια βίου μάθηση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChasapisStylianosMsc2022.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons