Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26496
Author: Μουστάκα, Ελένη
Title: Η επίδραση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στον σχεδιασμό ενός ταξιδιού: Ταξιδιωτική πρόθεση και αντίληψη κινδύνου κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Κίτσιος, Φώτιος
Abstract: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν ολοένα και σημαντικότερο ρόλο στην αναζήτηση πληροφοριών ταξιδιού και στη λήψη αποφάσεων. Είναι φανερό πως οι ταξιδιώτες στρέφονται όλο και περισσότερο στο ηλεκτρονικό περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες για τον προγραμματισμό των διακοπών τους.Το θέμα του User Generated Content (UGC) είναι άξιο μελέτης καθώς έχει την δύναμη να επηρεάζει τη στάση του καταναλωτή στις αγοραστικές του αποφάσεις.Το νέο ξέσπασμα του κορoνοϊού (COVID-19) ήταν ένα απροσδόκητο γεγονός για τον τουρισμό στον κόσμο. Σε αυτήν την περίπτωση, η λήψη απο- φάσεων των ταξιδιωτών για τουριστικούς προορισμούς επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από αυτό το παγκόσμιο γεγονός. Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει διαδραματίσει ουσιαστικό ρόλο στη λήψη αποφάσεων των ταξιδιωτών και αύξησε την ευαισθητοποίηση σχετικά με τους κινδύνους που σχετίζονται με τα ταξίδια από το ξέσπασμα του COVID-19.Η ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων στις τουριστικές επιχειρήσεις δεν αποτελεί πλέον θέμα επιλογής αλλά θέμα ανάγκης. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει πώς τα Social Media επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες-καταναλωτές αξιολογούν και τελικά επιλέγουν ένα ταξιδιωτικό προορισμό. Πρόκειται να διεξαχθεί έρευνα μέσω συνεντεύξεων πρόσωπο με πρόσωπο το οποίο διανέμεται σε ερωτηθέντες οι οποίοι έχουν ταξιδέψει στο παρελθόν και σχεδιάζουν να ταξιδέψουν μέσα στον επόμενο χρόνο.Η ανάλυση των αποτελεσμάτων πραγματοποιήθηκε με το πρόγραμμα MAXQDA . Από την ανάλυση προέκυψε πως ο COVID-19 έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την επιλογή του τελικού προορισμού των ταξιδιωτών.Παρόλα αυτά αρκετοί ερωτηθέντες θα αποφάσιζαν να επισκεφτούν έναν προορισμό ακόμη και αν γνώριζαν πως υπάρχει πιθανότητα εμφάνισης κινδύνου.
Keywords: User-generated content
Travel planning
Social media
Social networks
e-WoM
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MoustakaEleniMsc2022.pdf4.2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons