Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26471
Author: Σιούλα, Δήμητρα
Title: AI-driven marketing στις επιχειρήσεις/οργανισμούς
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Φούσκας, Κωνσταντίνος
Abstract: Σκοπός της παρούσης, είναι η μελέτη όλων των εξελίξεων που συνδέονται με την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης (για λόγους συντομίας TN), στο πεδίο του μάρκετινγκ, από ελληνικές επιχειρήσεις/οργανισμούς. Μέσω της σύγκρισης των διαφόρων επαγγελματικών κλάδων και αφού καταγράφουν τα οφέλη, οι κύριες εφαρμογές της TN στο μάρκετινγκ και οι κυρίαρχοι παίκτες στην Ελλάδα, σκοπός είναι να εξεταστούν, σε τι σημείο βρίσκεται η χώρα σχετικά με την εφαρμογή της τεχνολογίας στο πεδίο του μάρκετινγκ, οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις για να υιοθετήσουν την τεχνολογία στη πράξη, καθώς επίσης και πως επηρεάζεται ο εργασιακός χώρος του Μάρκετινγκ. Επιπλέον, σκοπός της έρευνας είναι να αναδείξει τα οφέλη που πιστεύουν ότι θα αποκομίσουν οι επαγγελματίες, από τη χρήση της TN στο μάρκετινγκ και ποιες εφαρμογές χρησιμοποιούν ή σε ποίες σκοπεύουν να επενδύσουν στο μέλλον. Η εργασία περιλαμβάνει θεωρητικό πλαίσιο και έρευνα πεδίου, με χρήση ειδικού ερωτηματολογίου, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες διεξαγωγής της έρευνας. Η μελέτη παρέχει χρήσιμα συμπεράσματα στους αναγνώστες της, σχετικά με τη χρήση της τεχνολογίας στο κλάδο του μάρκετινγκ, που θα βοηθήσουν σημαντικά τους ηγέτες των επιχειρήσεων/οργανισμών αλλά και τους εργαζόμενους του κλάδου. Πιο συγκεκριμένα, τα αποτελεσματα της έδειξαν ότι, οι επιχειρήσεις-οργανισμοί στην Ελλάδα, αναγνωρίζουν τη στρατηγική σημασία της TN και την αναγνωρίσουν ως ένα κρίσιμο κεντρικό στοιχείο, για να προχωρήσουν μπροστά. Παρόλα αυτά, η επένδυση σε τέτοιου είδους τεχνολογίες, δεν αποτελεί προτεραιότητα τους αυτή τη περίοδο. καθώς οι περισσότεροι δεν έχουν ξεκινήσει πρωτοβουλίες TN στο Μάρκετινγκ, αλλά σχεδιάζουν να το κάνουν σε επόμενο χρόνο. Οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν διάφορες δυσκολίες υιοθέτησης της τεχνολογίας, αλλά το υψηλό κόστος της, είναι αυτό που προβληματίζει εντονότερα τους περισσότερους επιχειρηματίες. Τα κυριότερα οφέλη, που μπορεί να αποκομίσει μια επιχείρηση που εφαρμόζει την τεχνολογία στο μαρκετινγκ, είναι η αναβαθμισμένη εμπειρία χρήστη, η πρόβλεψη συμπεριφοράς πελατών, η αύξηση αποδοτικότητας της προώθησης και η εξυπηρέτηση πελατών σε πραγματικό χρόνο. Οι επιχειρηματίες προτιμούν, εφαρμογές της τεχνολογίας που στοχεύουν σε αποτελεσματικότερο S.E.O και βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης και οι εργαζόμενοι θεωρούν, πως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της τεχνολογίας στο μάρκετινγκ, είναι η μαζική ανάλυση και συλλογή μεγαλύτερων ποσών δεδομένων.
Keywords: ΑΙ-driven Marketing
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SioulaDimitraMcs2022.pdf3.54 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons