Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26467
Author: Παπαθανασοπούλου, Μαρία Γεωργία
Title: Η αποτελεσματικότητα των influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: μια σύγκριση μεταξύ αθλητών/τριών, καλλιτεχνών και καθημερινών ανθρώπων.
Alternative Titles: The effectiveness of influencers on social media: a comparison between athletes, artists and everyday people.
Date Issued: 2022
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Τσιότσου, Ροδούλα
Abstract: Η εργασία θα μελετήσει την αποτελεσματικότητα που έχει η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω των Influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ποια είναι η κατάλληλη επιλογή influencer για μια εταιρία που επιλέγει αυτόν τον τρόπο προώθησης. Θα συγκρίνουμε 3 ομάδες ανθρώπων, των αθλητών , των καλλιτεχνών και των απλών καθημερινών ανθρώπων που θεωρούνται influencers και θα αναλύσουμε το πόσο αποτελεσματικοί μπορεί να είναι στην προώθηση και τι απήχηση έχει αυτό στους καταναλωτές ανάλογα με την κατηγορία που ανήκουν.
Keywords: Influencers
Influencer marketing
Social media
Digital marketing
KPI's
Effectiveness of influencers
Athletes
Artists
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapathanasopoulouMariaGeorgiaMsc2022.pdf3.68 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons